środa, 30 września 2009

dwa w jednym...:)

chyba jakiś niezbyt dobry dzień miałam jak robiam tą karteczke, bo niezbyt mi sie podoba...:(...i trochę się wachałam, b robiłam ją na dwa wyzwanie....jedno to Challenge #2 -Bizzy Becs -Creatalicius Challenge- make a creation with this colour combo pink or plum,with burgundy and green.Also add some sort of lace,ribbon or fibre etc. ....mam nadzieję że sie udała kolorystyka...choć oczywiście mój aparat troche skłamał...



a drugie to wyzwanie według mapki.... bardzo spodobała mi się ta mapka...:) -Challenge #26- Stamp with fun
a to środeczek:)
jeszcze tylko kilka dni...i rozstrzygnięcie -czyje pudełeczko wygra...jeśli mistrzowi bedzie podobać sie kilka, to zrobimy losowanie!!!:) trzymam kciuki i czekam na reszte zdjeć....te dziewczyny które juz pokazały na swoim blogu swoje pudełka a nie przesłały mi , niech mi dadzą znać -sama je do siebie ściagne -jeśli oczywiście zgodzicie sie, lub wyślijcie mailem!!!:) :):)
dziekuję za wspaniałe komentarze!!!:0) są dla mnie bardzo cenne!!!!:)
i jeszczę raz proszę o głosiki!!!:) -tu!!!:):: dziękuję!!!:)

5 komentarzy:

wera pisze...

Jakie piękne kartki! Serio, są prześliczne:))Pozdrawiam

Anna Zaprzelska pisze...

Aj, Rachelko, nie potrzebnie się siebie czepiasz - karteczka bardzo ładna i w przyjemnej kolorystyce.
Pozdrawiam ciepło,
Brises

raeszka pisze...

kartka jest cudna :) jak zresztą wszystkie przez Ciebie zrobione :)

Anonimowy pisze...

Beautiful layout...the image is stunning. Thanks so much for joining us at Creatilicious...

Abby:)

Bec pisze...

This is so pretty. Thank you for joining us at Creatalicious.. Bec xx