wtorek, 15 września 2009

kolejne wyzwania:)

kolejne wyzwanie i kolejna moja próba...:) tym razem jedna praca na dwa wyzwania...jedno w scrapmapkach:) -praca według mapki, a drugie to 33 wyzwanie na Polki scrapują temat "MOTYLE" -mój ulubiony...ach, jak ja je kocham -znaczy sie motyle.....hi hi:)
jakoś statnio coś mi sie dzieje z aparatem i zdjecia wychodzą jakieś nie takie -nieostre i tak w ogóle coś z nim nie tak, więc przepraszam za moje zdjęcia, które niestety nie są do końca takie jakie bym chciała...:(

dziewczyny przypominam o ATCiakach!!!:) do tej pory dostałam je od Anek 73, Trzpiotki, Penini i Abaszki...czekam z niecierpliwością na reszte!!!!:) może dziś coś przybędzie...:)

8 komentarzy:

Justyna pisze...

Ja dzisiaj wysłałam :) Mam nadzieję, ze dojdą do piątku :) A karteczka śliczna :)

Anonimowy pisze...

ja też posłałam dopiero dziś...
jak zwykle na ostatnią chwilę;)
pozdrawiam...
a karteczka w swej delikatności śliczna...

Anna Zaprzelska pisze...

Śliczna, motylowa kartka!

Aleksandra pisze...

Ślicz a karteczka :) Ma taki fajny nastrój. Dziś wysłałam ATCiaki :D

Anonimowy pisze...

Hi Rachel what a gorgeous blog you have & what beautiful creations.

I have just stopped by to let you know you have won my mini launch date candy so please can you send me your address. My email address is hlaurence@btinternet.com

Welldone & thank you for entering
Helen x

raeszka pisze...

kolejne cudne. Ja swoje karteczki ATC wysłałam w piątek priorytetem więc dzisiaj musowy by musiały dojść ... daj znać Julitko czy są :).

Berberis pisze...

śliczna ta karteczka !!!!
taka vintage!!!
Ale masz tempo :) :) :) - bierzesz udział w tylu wyzwaniach - podziwiam

Penny pisze...

Beautiful :)