czwartek, 24 września 2009

karteczka dla pewnej "cioci" i wygrana:)

oto karteczka , która powstał na zamówienie dla pewnej "cioci"....:)

no i muszę sie pochwalić przydasiami, które dostałam w wygranym candy u Helen:)


dziękuję wszystkim za wyróznienia które od was dostaję....jakoś ostatnio brak czasu powoduje to ze nie wyślę ich dalej...ale postaram sie zrobić to w najbliższym czasie:):)
dziś mistrzu ma w szkole lekcje "o mamie", bedzie rysował mój portret i bedzie o mnie opowiadał...próbe zrobił w domu...najważniejsze w tym wszystkim jest to ze często noszę torebke- tak powiedział...hmmmm....:):):) a i miałam zdradzić mu jakiś sekret bo mieli zadaie bojowe od pani , zeby wyciągnąć jakiś sekret od mamy....o matko, ale miałam problem...hi hi:) ale mu sie udało.....ciekawe jak mu pójdzie...hi hi:) ja portret przyniesie do domu, postaram sie go wam pokazać:)
buziaki!:)

7 komentarzy:

Violetka pisze...

Poprtret pokaz koniecznie :) To niesamowite doświadczenie dowiedziec się jak nas widzą nasze własne dzieci!!! pozdrawiam i w poniedziałek wysyłam misia :)całuski

Dorota pisze...

:))) Też ciekawa jestem jak Cię Mistrzu narysuje :)))

PS. Jeśli chodzi o pudełko to mam już gotowe, ale muszę jeszcze zrobić zdjęcia :)

Anek73 pisze...

Przyszło pudełeczko! Dziękuję Ci najserdeczniej! :) :) :) Te pióra takie cudowne!!! Zawsze marzyłam, żeby je mieć, a nie wiedziałam, skąd je zdobyć!

http://anek73.blox.pl

Unknown pisze...

Pudełko dopiero się kończy, do niedzieli będzie zrobione :)))
W przyszłym tygodniu wysłane :)

Peninia / Gosia pisze...

Rachel czy otrzymałaś mojego maila?Buziaki:)

Luna77 pisze...

Pudełeczko zrobione i dziś wysłane. Zdjęcia niedługo wyślę :)

Trzpiot pisze...

nie wiem czy doczytałaś ale coś od paru dni czeka na Ciebie na moim blogu :-)