wtorek, 22 września 2009

wymiankowe ciąg dalszy....ATC....:)

jakiś czas temu umówiłyśmy sie z Annar na wymianke ATCiaków i dziś mogę zaprezentowac nasze wypocinkii:) oczywiście w moim zamieszaniu zamiast napisać jej że robimy po 4 szt napisałam 4 szt i tak Annar zrobiła po jednej a ja po 4 ... hi hi hi:)
oto ATC Annar temat "tajemniczy ogród"
"wszechświat"
"dostałaś wiadomość"

i "misie tulimisie"
a oto moja interpretacja:
"wszechświat" -który oczywiście sie mistrzowi spodobał...hi hi:)

"misie tulimisie"
"dostałaś wiadomość"

i "tajemniczy ogród"
zapraszam was do głosowania na prace "motyle" na blogu Polki scrapują!!!!:):):)
dziękuję za miłe komentarze i przesyłam buziaki!!:)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Jutro biegnę na pocztę z resztą :))))
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Dziś otrzymałam Aniołkowe ATC dziękuje są sliczne...Buziaczki :)

koand pisze...

Witam , mam dla Ciebie piękne wyróżnienie które dostałem od Zmorki , zapraszam po odbiór na mój blog , pozdrawiam , Andrzej :)

raeszka pisze...

przygotowałyście cudne ATC - normalnie mega profesjonalizm, cudne :), Julitko zapraszam za chwilę po wyróżnienie u mnie :)

koand pisze...

Julito , to masz już dwa wyróżnienia , gratuluję :)

Anek73 pisze...

Witaj :) Niestety, nie udało mi się dziś wysłać pudełka - po wizycie u lekarza (70) i zakupie tabletek (130) nie bardzo miałam z czym iść na pocztę :( - a przesyłki były trzy (bo jeszcze woreczek dla Edy i ATC dla Annar). Obiecuję wysłać je w przyszłym tygodniu, jak tylko dostanę na konto jakieś pieniążki...

A zapraszam Cię na mój blog na bloxie - http://anek73.blox.pl - na ten na blogspocie dość rzadko zaglądam i mogę przeoczyć komentarz. Regularnie prowadzę ten na bloxie. Dziś także zapraszam Cię do jesiennej wymiany ATC :)

http://anek73.blox.pl

debby4000 pisze...

Wonderful creations.
luv
Debby