poniedziałek, 21 września 2009

pudełkowo -pierwsze odsłony:)

dziś prezentuje pudełeczka ...moje wymiankowe i to które ja dostałam...:)
pierwsze to pudełeczko od Berberis - od Moniki....:) śliczne, małe pudełeczko a w nim skarby....:)




w pudełeczku była karteczka i notesik, wszystko w kolorkach i takim samym stylu jak pudełeczko:)...delikatne....osnute lekką tajemnicą...:)




ale to nie koniec....jak rozpakowywałam przesyłke to moim oczom wpierw ukazało sie inne pudełeczko...w którym było duzo przecudnych kwiatuszków, koraliki i wstązeczki




a tak wygląda środek pudełeczka:)




umówłyśmy sie z Moniką na dodatkową wymianke ATCikami....temat " Vinage" i "daleko i blisko"...oto jej interpretacje...




a to moje...."vintage"...:) -pierwszy raz w zyciu robiłam taki temat...:)


i "daleko i blisko"...:)

a oto moje pudełeczko....
.....szczególiki......




i całe.....z czterema szufladkami -z czterech stron świata:)


szufladki oczywiście były wypchane przydasiami:)

i karteczka...:)
ot cała nasza wymianka...:) a jak prezentują sie wasze?...doszły juz do skutku?:) czakam na maile!!!:)

5 komentarzy:

koand pisze...

Wszystkie pudełeczka śliczne , pozdrawiam :)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne pudełeczka...chciałam się zapisac do tej zabawy ale nie potrafie robić pudełek :( Moge tylko podziwiać Wasze wspaniełe wyroby :)Cudo:)
Ateciki piękne i z klimatem :)
Ślę buziaki oraz pozdrowienia dla Mistrza :)

Mazmika pisze...

Jejku, ależ śliczne pudełeczka...a moje ciągle wykańczam i wciąż nie jestem zadowolona z efektu!
A jak już te zobaczyłam, to mi już całkiem moje się nie podoba.
Ale od dziś pełna mobilizacja...obiecuję!

Unknown pisze...

Karteczka vintage i pudełko - CUDOWNE !!!!
Ja jeszcze się nie wyrobiłam z pudełkiem, ale do końca miesiąca na pewno będzie zrobione !

raeszka pisze...

jakie piękne pudełeczka :), a Ateciaki śliczniusie :)