czwartek, 17 września 2009

kolejne wyzwania...hurtowo i taśmowo:)

he he...no u mnie naprawde produkcja masowa...ale wiecie...podoba mi sie to:) a co innego mam do roboty...tak to jest z bezrobotnymi...

oto kolejna karteczka na wyzwanie Creative Belli Blog - temat jesień - Belli #74 -Fall:)


*****************************
a to karteczka na wyzwanie Crazy 4 challenges - C4C2 - według tej mapki
a temat zadany na Crafty Creations Challenge -#33 - coffee or tea - u mnie to nie wiedząc czy to tea czy coffee...ale poczęstować sie moze kazdy -kto co lubi:)


20 komentarzy:

Dorota pisze...

Idziesz jak burza :) A karteczki fajniutkie!

Cindy Haffner pisze...

Oh so pretty!

Mazmika pisze...

Prace wre...aż kipi!
Śliczne kartki, a z filiżanki tak aromatycznie coś paruje???
Może gorąca czekolada...na dobranoc

Pozdrawiam cieplutko :)

StampOwl pisze...

fabulous card, thanks for playing with the C4C

Debbie pisze...

Fabulous! Thanks for playing with us over at the Belli Challenge Blog!

raeszka pisze...

ta z kubeczkiem jest słodziutka :)

Berberis pisze...

świetne karteczki !!!
Moja przesyłka z pudełkowej wymiany dziś została do Ciebie wysłana. Mam nadzieję, że wkrótce dojdzie :) :)
pozdrawiam

Claire Phillips pisze...

A very beautiful card - thanks for playing at Crafty Creations! Cheers Claire x

Saskia pisze...

Wow! Your work is so elegant and so sweet!!! Beautiful!!

Thanks for joining us at Crafty Creations!!

Saskia :)

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ piękna produkcja!

abaszka pisze...

karteczku urocze - zazdroszcze czasu na nie :) Wszytskie wyglaaja przepieknie!!!

Anonimowy pisze...

Such a pretty card!! So happy you played the Crafty Creations challenge!!
smiles,Deena

Berberis pisze...

Dostałam, Dostałam!!!!! - dziś odebrałam przesyłkę od Ciebie :) :)
Pudełeczko jest cudowne - zawsze chciałam sobie zrobić podobne - a teraz już nie muszę :) :) :)
Dziękuję za wymianę, pudełko,wymianę ATC i przydasie - wszystko mi się BARDZO PODOBA :) :) :) A te gałązki z koralikami, które sa na pudełku to mnie powaliły :) :)

Rose pisze...

such a beautiful card, love the lace and papers :0) thanks for joining us on crafty creations

koand pisze...

śliczności robisz , pozdrawiam :)

Robin Kirkpatrick pisze...

Lovely Fall card! Thanks for playing along with us on the Belli Challenge!

Dorota pisze...

Zapraszam do mie po wyróżnienie :)

Holly pisze...

Beautiful butterfly card! I love the lace on there! I'm so glad you played in our Belli Challenge!

Penny pisze...

These cards are adorable!

Joan Ervin pisze...

Both cards are just lovely....such a beautiful butterfly card and the little tea cup is adorable!!! Thanks for playing along with us in the Belli challenge and all the way from Poland...WOW!!!!!