środa, 9 września 2009

prezenty, prezenty...:)

dziś chciałabym wam pokzać jaki wspaniały prezent mój mistrzu dostał od cioci, która pomogła mi spełnić jego marenie....tą ciocią oczywiście jak wiecie jest slodqa -ciocia Ola!!!:):):) a oto jaki prezencik sprawiła mistrzowi....pokazuje dopiero dziś, bo musiał być uzupełniony w zdjecia...:)












































piękny, prawda??!!!!:)::) nam sie baaaaardzo podoba!!::))) no i mam zadanie bojowe bo muszę teraz zrobić mini albumik na wszystkie pamiatki, bilety itp, które mistrzu przywiózł z Torunia:)


a to prezencik od kochanej Oli.....tylko nie wiem czy wszystko pokazuje, bo oczywiście byłam pewna że zdjecie tych wspaniałści zrobiłam ale okazało sie ze jednak nie a wszystko już poukładałam i zaczęłam uzywać, wiec jeśli coś poplątałam to przepraszam cie Olu!!!!!!!!!:)



a to jest karteczka, którą mistrzu zrobił dla "slodziutkiej" cioci:):):):):)

jak tam ATCiaki??....:):):)czekam na kolejne listy!!:)


3 komentarze:

raeszka pisze...

dostaliście super niespodziankę, a moje karteczki już są gotowe, brakuje im tylko tyłu :)

Dorota pisze...

Albumik świetny - super pamiątka dla Mistrza :)

slodqa pisze...

no! dopiero teraz album nabrał uroku:) po wklejeniu zdjęć;) świetne zdjęcia wybraliście:)