niedziela, 13 września 2009

Allsorts chalennge...:)

oto karteczka jaką wczoraj wieczorem zrobiłam na wyzwanie Allsorts challenge blog
karteczka w kolorach (violet & whte) fiolet & biel - niestety nie udało mi sie pokazć białymi literkami...:(
ostatnio tak przeglądam blogi i widzę że bardzo duzo osób bierze udział w róznego rodzaju wyzwaniach, jak kiedyś tez próbowałam ...a teraz postanowiłam do tego powrócić.....:):) i oto efekt karteczka miała być tylko w dwóch głównych kolorach- i mam nadzieję ze to widać...hi hi:)
narobiłam ostatnio tez troche róznych pudełek -małych i tych większych, ale nie mogę wam jeszcze pokazac, bo muszę niektóre wpierw wysłac:):):)
miłej niedzieli!!!:)


10 komentarzy:

konvalia pisze...

świetne jest to połączenie bieli z fioletem, piękna kartka :)

dorota pisze...

Bardzo ładna karteczka... :)

A jeśli chodzi o pudełko nawymianę to wpadam powoli w panikę. Jeszcze nic nie zrobiłam a najgorsze, że nie mam pomysłu...:((( buuuu

Kath pisze...

beautiful card rachel....love the embossed background..your gorgeous image and those butterflies flying off the card...thanks for joining in the fun this week at Allsorts..hugs kath xxxxx

Joasiunia:) pisze...

Wow świetna kartka!!! Bierz bierz udział w wyzwaniach bo Ci dobrze idzie:):):)

Lisa pisze...

Hi Rachel, Gorgeous card! Such pretty colours and I love the butterflies.

Thanks for joining us at Allsorts.

Lisa x

Peninia pisze...

Śliczna karteczka :) Piękne jest to połączenie fioletu i bieli...nawet bym nie pomyślała. Ja ostatnio uwielbiam wyzwania i biore udział tu i tam :) Buziaki Słoneczko !

Brises pisze...

Piękny zestaw kolorów i prześliczna dla niego oprawa!

Justyna pisze...

Śliczna karteczka i w moim ukochanym fiolecie :) Pozdrawiam :*

P.S. Jutro wyślę ATCiaki :)

AgnieszkaMD pisze...

Julitko karteczka jest prześliczna :) i super dobrałaś kolorki :)

brenda pisze...

Hello Rachel

What an absolutely adorable card, I love the colours, the embossed panels and especially the butterflies.

Thank yu for joining us at Allsorts this week.

B x