niedziela, 13 września 2009

Allsorts chalennge...:)

oto karteczka jaką wczoraj wieczorem zrobiłam na wyzwanie Allsorts challenge blog
karteczka w kolorach (violet & whte) fiolet & biel - niestety nie udało mi sie pokazć białymi literkami...:(
ostatnio tak przeglądam blogi i widzę że bardzo duzo osób bierze udział w róznego rodzaju wyzwaniach, jak kiedyś tez próbowałam ...a teraz postanowiłam do tego powrócić.....:):) i oto efekt karteczka miała być tylko w dwóch głównych kolorach- i mam nadzieję ze to widać...hi hi:)
narobiłam ostatnio tez troche róznych pudełek -małych i tych większych, ale nie mogę wam jeszcze pokazac, bo muszę niektóre wpierw wysłac:):):)
miłej niedzieli!!!:)


10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

świetne jest to połączenie bieli z fioletem, piękna kartka :)

Dorota pisze...

Bardzo ładna karteczka... :)

A jeśli chodzi o pudełko nawymianę to wpadam powoli w panikę. Jeszcze nic nie zrobiłam a najgorsze, że nie mam pomysłu...:((( buuuu

Kath Stewart pisze...

beautiful card rachel....love the embossed background..your gorgeous image and those butterflies flying off the card...thanks for joining in the fun this week at Allsorts..hugs kath xxxxx

Joasiunia:) pisze...

Wow świetna kartka!!! Bierz bierz udział w wyzwaniach bo Ci dobrze idzie:):):)

Lisa pisze...

Hi Rachel, Gorgeous card! Such pretty colours and I love the butterflies.

Thanks for joining us at Allsorts.

Lisa x

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna karteczka :) Piękne jest to połączenie fioletu i bieli...nawet bym nie pomyślała. Ja ostatnio uwielbiam wyzwania i biore udział tu i tam :) Buziaki Słoneczko !

Anna Zaprzelska pisze...

Piękny zestaw kolorów i prześliczna dla niego oprawa!

Justyna pisze...

Śliczna karteczka i w moim ukochanym fiolecie :) Pozdrawiam :*

P.S. Jutro wyślę ATCiaki :)

raeszka pisze...

Julitko karteczka jest prześliczna :) i super dobrałaś kolorki :)

brenda pisze...

Hello Rachel

What an absolutely adorable card, I love the colours, the embossed panels and especially the butterflies.

Thank yu for joining us at Allsorts this week.

B x