czwartek, 1 października 2009

pudełkowo poza zabawą:)


dziś chciałabym wam pokazać pudełeczko,jakie zrobłam dla Anek 73 -niestety ie było dla niejh pary w zabawie pudełkowej i było mi z tego powodu bardzo głupio...dlatego postanowiłam z nią zrobić wymianke pudełkową poza zabawą...:) i oto moje pudełeczko, które wiem że juz dotarło ...:)



oczywiście były i przydasie:):):)

całość zapieta była na taki malutki kredkowy guziczek:)


dostałam wiadomośc ze niektóre pudełeczką beda dostarczone z opóźnieniem, więc muszę przesunąc ogłoszenie wyników, do momentu az kazda z nas dostanie juz swoje pudełeczko...więc prosze o cierpliwośc!!!:) i dziekuję za nadesłane zdjecia i za miłe słowa:):):) aż mi cieplutko na serduchu jak czytam to wszystko...a mój mistrz to az dziwi sie ze tak duzo listów dostaje....hi hi hi:)
ach i dziękuję za wszystkie głosy na moją pracę!!!:) tu:):)

7 komentarzy:

Dorota pisze...

Jesteś niesamowita! :) Pudełeczko fajniutkie i niespotykane! :)

raeszka pisze...

Julitko zrobiłaś cudne pudełko :), dziękuję kochana za otuchę :*

barbaratoja pisze...

Pudełko, takie jakiego nigdy nie widziałam, ale na tym polega Twoja twórczość ;-)

Anek73 pisze...

Pudełeczko jest cudowne! Zaprezentuję je niedługo na blogu, czekam tylko, aż dostaniesz moje :) - wysłałam je wczoraj priorytetem...

http://anek73.blox.pl

AniaZosia pisze...

bardzo fajne pudełeczko :)

a ja melduję że para AniaZosia - Mazmika jest już rozliczona ;)

Joasiunia:) pisze...

Świetne pudełeczko!:) Mnie się strasznie podoba!:)

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Urocze pudełeczko;)