piątek, 11 września 2009

wyróżnienia posyłam w świat:)

sporo wyróznień ostatnio mi sie dostało.... od Annar i Agnieszki MD
Dziękuję kochane!!!:) az chce mi sie tworzyć i pokazywac moje małe conieco!:)



ja wysyłam je dalej...ale oczywiście ie wiem ilu osobom...więc przesyłam je wszyskim którzy tu zaglądają, wspieraj mnie i piszę przemiłe komentarze.....Penini, Dorotce, AgnieszceMD, Aulik, Loreena, Slodqa, blog niedzielny, Tu Kara, Trzpiot, Vierrna, oswojone hobby, damurek, mazmika, Brises, ABASZKA,Luna 77 ...i całą reszta kochanych kobiet które tu zostawiają ślad po sobie!!:)!!!:):):)dziękuję że jesteście!!:) i tych które nie wymieniłam niech nie czują się urazone...ale jest was tak duuuuuuzooooo!!!:) buziaki dla wszystkich!:)

2 komentarze:

raeszka pisze...

wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy :)

aulik pisze...

zgadza się, należy się jak nic :)
gratuluję i dziękuję za wyróżnienie :)
pozdrawiam serdecznie