niedziela, 27 września 2009

wyróżnienia.....posyłam dalej:)

mnóstwo sie u mnie dzieję....mój mistrzu sie rochorował...bidula....nie wyrabiam sie z niczym...ciagle brak mi kilka godzin...:) ale słonko świeci to i na serduchu mi jakoś lepiej...
wędrowałam tak sobie po waszych blogach, Polskich i zagranicznych....tyle ludzi, zdolnych ludzi robi tak piękne rzeczy i wiem, ze to co mają w sercu to przelewają na papier- jak poeci....cudo!!! chciałabym spotkać sie z wami wszystkimi...porozmawiać, poogladać wasze cudności, "pomacać je"(hi hi)....uściskać....i smutno mi ze tak daleko od siebie mieszkamy...ale mogę tyle...dostałam dwa cudne wyróznienia...i dziś chciałabym je przekazać dalej, ...dla wspaniałych dziewczyn, które tym co robią budują mnie i rozpalają na nowo miłośc do piękna, do tworzenia, do odnajdywania w sobie tego co ukryte....:)
dostałam kokartkowe wyróżnienie od Trzpiota -serdecznie dziękuję!!!:)słodkości...:):) a tęczowe wyrózneinie dostałam od kilku osób tym bardziej mi niezmiernie miło... od Koanda- mojego blogowego perfekcyjnego fotografa, który tworzy wspaniałe zdjecia:) , od Agnieszki MD -której dobre serducho mnie zawsze rozbraja pozytywnym słowa tego znaczeniu:), od Szkatułki z Wyobraźnią - która robi przecudne kolczyki i bardzo pomysłowe:)...a i jakie zdjęcia...ach...:) od Doroty , której prace są bardzo "energetyczne", przynajmniej dla mnie, a jej uśmiech w profilu zawsze działa na mnie kojąco...:) mam nadzieję że to tyle...bo troche zaczynam sie gubić....hi hi...tyle tego, tyle was i tyle blogów -przepraszam jeśli u niektórych bywam żadziej, ale nie wyrabiam ...wybaczcie!!!!!


tak więc ja posyłam dalej obydwa wyróznienia razem....a lecą one do....:)

Violetki, Peninki, Dorotki, Zmorki, Trzpiotki, Agnieszki MD, Mamajudo, Emigrantka, Kath, Irene, Karola, Kim, Enczowo, Maleństwo, Alexls, Agnieszki, Sanki, Bea -kreatywny kącik, Tanja, Stampin' Sistrs in Christ..:):):) - Wszystkim wam dziękuję za wasze wspaniałe prace, które są inspiracją dla mnie kazdego dnia:):):) Thank you everybody for your splendid works which are the inspiration for me of every day!!!

(hmmm...nie znam dobrze angielskiego, ale mam nadzieję ze dobrze napisałam....jeśli nie to poprawcie mnie:):):) dziękuję)

8 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Dziekuje bardzo! Sprawilas mi bardzo mila niespodzianke!

Bea pisze...

Serdecznie dziękuję!

Kim Dellow pisze...

Congratulations Rachel for the awards and thank you so much for passing them on to me. You have a beautiful blog and I love your photograph blog too. Have a lovely day. Kim

Trzpiot pisze...

Dziękuję :-)) Życzę Mistrzowi zdrówka jak najszybciej

Dorota pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie i za miłe słowa! :)))

PS. Dużo zdrówka dla Mistrza!

raeszka pisze...

Julitko dziękuję Ci bardzo za wyróżnienia :) i za tak miłe słowa aż mi się cieplej zrobiło na serduszku :)

Anka pisze...

Przeogromnie dziękuję za wyróżnienia, pozdrawiam :)

zmorka pisze...

Ja jak zwykle po fakcie :( Dziękuję Ci bardzo :* Zaraz się pochwalę ;))