piątek, 11 września 2009

kolejny ślubny:)

jakiś czas temu zrbiłam na specjalne zamówienie album ślubny, który poleciał gdzieś zagranice....:) użyłam do niego papieru z I love SCRAP -romanca
z początku bałam się jak to wszystko wyjdzie bo inny kolor niz zazwyczaj robiłam na ślubnych...ale jestem z niego bardzo zadowolona!:)
zaprszam do oglądania.....







to po lewej na dole to karteczka.....

...... oto ta karteczka z zyczeniami












a na koniec wiadomość dla tych co mają małe dzieci -wystawiłam dziś mnustwo zabawek na sprzedaz w maluszkowni - wszystkie mamy zapraszam do tego blogu na zakupy!:)
a jak wam idzie robienie pudełek!?:)ja już swoje skończyłam i jestem z niego baaaardzo zadowolona...chciałabym wam pokazać ale niestety nie mogę ...hi hi....:):):)muszę uzbroić sie w cierpliwośc!!!!

7 komentarzy:

Dorota pisze...

Ojej! cudny ten albumik Ci wyszedł. Taki romantyczny przez dużą ilość koronek. Bardzo mi się podoba! :)

Unknown pisze...

Jest prześliczny !
CUDO !

Joasiunia:) pisze...

O kurka jaki cudny album!!! Normalnie się ośliniłam na jego widok!!! suuuuuuper!!!!!!! :*:*:*

abaszka pisze...

Oh, album przecudny!!! Brawo!!! i dziekuje za wyroznienie ;)

raeszka pisze...

albumik jak zawszy wyszedł Ci cudny, a ja swojego pudełka jeszcze nie zrobiłam - ale w tym tygodniu będzie gotowy, ATC już wysłałam :)

Trzpiot pisze...

Podobają mi się efekty jakie osiągasz korzystając z wystrzępionej koronki. Ja nie mam odwagi, u mnie wszystko pod linijkę :-(

aulik pisze...

taka potargana koronka wygląda super, a te papiery...pieknie wyszło :)