niedziela, 20 września 2009

ATC ruszają w drogę:)

tak na wstępie....zapraszam do posłuchani piosenki na ten tydzień!!:)
doszły do mnie wszystkie ATCiaczki jestem po wrażeniem niektórych prac -kobiety jesteście genialne!!:) cieszy mnie to ze tak fajnie sie bawiłyście przy ich robieniu....ja zresztą tez!:) oto zdjecie wszystkich razem....miałam problem ze zrobieniem zdjecia tyle ich jest....Trzpiotka zrobiła nam niespodzianke i obdarowała was dodatkowymi ATC...więc kazda z was dostanie nie jak było wstępnie mówione 5 szt ale 6 szt....mam nadzieję ze nie bedziecie mieć nic przeciwko temu:)?:)
a wogóle to musze wam powiedzieć ze wysyłam je dopiero w poniedziałek, bo w piątek dopiero dostała m ostatnie no i pstrykanie zdjęć i losowanie i zapisywanie...ach....gdyby nie mój pomocnik to penie trwało by to dłuzej....hi hi...a najśmieszniejsze jest to ze gdzieś nam poleciał jeden aniołek Penini i było wielkie poszukiwanie anioła a on skubany skumplował sie z aniołem Agnieszki MD i sobie gadali w najlepsze kiedy to ja wpadam w panike i już byłam na skraju załamania...ach mówie wam te anioły to sa niezłe ziółka...he he:)no ale szcześliwe wszystko sie skończylo, pomocnik (czyli mistrzu) napisał mi karteczki z waszymi ksywkami i poszło dalej łatwo:):) a jak macał , jak oglądał...jaki był w szoku...no całkiem jak ja...hi hi:) ach...no i mieliśmy wspaniały weekend...mieliśmy w naszym kościele konferencje i było tyle radości, uwielbienia , pląsania...proroczych słów...słów błogosławieństwa...ach....jestem o niebo wyzej...:) i przekazuje wam słowa :"radujcie się w Panu zawsze; powtarzam radujcie się.....Pan jest blisko. Nie troszcie się o nic, ale we wszystkim w modlitwie i błoganiach z dziekczynieniem powierzcie prośby wase Bogu..." (list do Filipian 4, 4-6)!!:) zapraszam na strone Polska Dla Jezusa!:)
no ale wróćmy do naszyk pięknych ATCiaków:)....oto wszystki razem...

a teraz wszystkie z osobna, choć pewnie juz niektóre widziałyście u dziewczyn na ich blogach....

pierwsze moje...czyli rachel


następnie Vierrna -tutaj miłe zaskoczenie....na taki pomysł sama bym nie wpadła...skrzydełka sie ruszają, otwierają sie a napis jest jakby za szybą i w środku fruwają cekinki ...

tu ATC Olci 113 ...skromne, ale ciekawe:)

ATCiaczki maleństwa.....podobały sie najbardziej mojemu mistrzowi:)


Abaszka....jej ATC aniołkowo- amorkowe...hmmm....normalnie miłośc czuje w powietrzu...a to przecież nie wiosna....hi hi:)

masówka Trzpiotki...ach...jaka ona pracowita:):) mi podobają się te ze sznureczkiem...niestety nie dostało mi się...:(


Anek 73 -krzyżykowe aniołki:)...z pomysłowymi kwiatuszkami...


Agnieszka MD -jej aniołki wciągnęły w dyskusje aniołka Penini....hi hi:)


ATC Ani Koniecznej -pozytywnie zakrecona niewiasta- kochana o niczym nie zapomniałaś prócz koperty ze znaczkiem....:)ale mistru stwierdził ze tak ładne ATC zrobiłaś ze zostaje ci wybaczone....hi hi hi:) jesteś niesamowita -i porosze nie mów ze już więcej nie bedziesz robić ATC -są naprawde śliczne!!!!:)


i ATC Penini....znane nam juz jej malowane aniołki....:)

dziękuję kochane tez za wspaniałe prezenciki!!!!:)
ach...no to tyle...miło było...a teraz w poniedziałek ruszają do was...:):) wypatrujcie w najblizszych dniach listonosza:) o proszę pozdrowic odemnie panów (lub panie) listonoszów!!!!:)
a i przypominam o pudełkowej zabawie i czekam na zdjęcia waszych pudełek - ja juz swoje wysłałam -postartam sie jutro pokazac bo wiem ze juz dotarło do obdarowanej:)
buziaki:)

11 komentarzy:

Anek73 pisze...

Ale cuda! Razem wyglądają naprawdę wspaniale!
Tak przy okazji - moje aniołki są poziome, one lecą :P Ale to nic :)
I jeszcze się pochwale - zrobiłam dziś pudełko dla Ciebie! Moje pierwsze w życiu!!! Jestem strasznie dumna :) Wyśle je jednak dopiero w środę rano, bo tylko wtedy mogę o 8 iść na pocztę, na której nie czeka się dwóch godzin w kolejce :/ Mam nadzieję, że pudełko (i jego zawartość) Cię nie rozczarują... Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam, a i zasób moich materiałów jest niewielki - dopiero w maju tego roku zrobiłam swoje pierwsze ATC i zaczęłam jakieś drobiazgi kupować.
Życzę miłego tygodnia - Ania :)

http://anek73.blox.pl

Anonimowy pisze...

ups:)
jakoś tak się skupiłam na tym aby pamięatać o wymiarach atc, że o reszcie zapomniałam...
poprawię się!
a razem rzeczywiście wyglądają BOSKO!

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Piękności;)I zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia;)

Peninia pisze...

Wow, ale ich dużo!
...ach te moje nesforne Aniołki zawsze rozrabiają :))
Buziaki :)

Justyna pisze...

Ale cudowne karteczki!!! Już się nie mogę doczekać, kiedy będę miała je w swoich łapkach :) Fajnie, że Mistrzowi spodobały się moje ATCiaki, bardzo miło mi się zrobiło jak to przeczytałam :) No i oczywiście dziękuję za zorganizowanie tej wspaniałej wymianki :) Pozdrowienia i buziaki dla Ciebie i Mistrza :*

abaszka pisze...

Wow, Ateciaki cudowne az mi wstyd za moje.... Dziekuje za super zabawe, juz sie nie moge doczekac kiedy pomacam karteczki :) Pozdrawiam

Aleksandra pisze...

O jej są prześliczne! Ale jak ich dużo!! Piękne są, moje troszkę nie udane :/ Ale byłam taka zaganiana, robiłam je na szybko i z tego wszystkiego nawet im zdjęcia nie zdarzyłam zrobić mogę pożyczyć zdjęcie na mojego bloga? Nie ma się czym chwalić ale pokazać wypada :)
Nie mogę doczekać się listonosza.
Pioseneczka na ten tydzień jest śliczna :)
Pozdrawiam!!

raeszka pisze...

wszystkie aniołki są takie ładne, mam nadzieje, że moje już nie będą broić u swoich nowych właścicielek hihi

raeszka pisze...

Julitko zapraszam do wzięcia udziału w mojej zabawie :)

Violetka pisze...

Kolekcja robi wrażenie :) CUDNE WSZYTSKIE SĄ!!!

Anek73 pisze...

Aniołki właśnie do mnie dotarły - są cudowne :) Czekam na kolejną wymianę :) A jutro zapraszam do siebie na jesienną wymianę ATC :)

http://anek73.blox.pl