poniedziałek, 2 września 2013

lift pracy Ayeedy:)

 w diabelskim młynie liftujemy kartkę Ayeedy...a że mi osobiście bardzo podobają się jej prace, postanowiłam przyłączyć się do zabawy....
 a oto mój lift.......

 i oczywiscie szczególiki.......


 pasta strukturalna i tusz oliwkowy- 13@rts ....papiery niestety nie wiem czyje,bo odkupiłam je od kogoś.....ale jeśli wy wiecie- to proszę dać mi koniecznie znać!!!!! skrzydełka - moje- jakby ktoś chciał- to piszcie:)..... i oczywiscie mikrogranulki, dodatkowo  akrylowe mini plasterki miodu z TricksArt, troche poodbijanych stempelków.....kwiatuchy.....i gotowa:)
 ....i jak myślicie?....udało mi się?:)


6 komentarzy:

Natka pisze...

Śliczna praca! Do tej pory świetnie sobie radziłaś z mediami, ale po warsztatach u Ayeedy to już prawdziwe mistrzostwo!

Unknown pisze...

udało CI się z pewnością !

Zapraszam do mojego candy : http://beatka2041.blogspot.com/2013/09/24-candy.html

Handmade By Doris pisze...

Świetny lift.

Boei pisze...

Super! Bardzo mi się podoba:)

Songaja pisze...

Piękna, a te skrzydełka w sam raz pasują w tym miejscu. Udany lift:)

vairatka pisze...

Udało się i to bardzo!!! Jakie bogactwo szczegółów!! Podziwiam :)
Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)