wtorek, 24 września 2013

jesiennie:)

 dziś ruszyło kolejne wyzwanie z mapką na blogu Namaste
tym razem mapkę zaprojektowała dla nas Dobrosława
jak dla mnie mapka dość fajna i super się do niej tworzyło:)
zrobiłam jesienną rameczkę foto z udziałem tego zestawu papierów morwowych - jest idealny jeśli chodzi o kolory wiosenne zarazem jesienne:), ja wykorzystałam w swojej ramce kolorki papieru od pomarańczy po brąz


 płatki kwiatków z jesiennego zestawu użyłam jako listków



 oraz te same kwiatki i jeszcze te użyłam jako falbankę:)

 jednak zanim obkleiłam moją akrylową ramkę papierem pomalowałam ją gesso 13@rts i farbami , i również z 13@rts 
na końcu pochlapałam wszystko gesso i tą farbką, jak również płatki niby "falbanki" kwiatowej też pociagnełam białym gesso
poszczępiony papier z Namaste dał super efekt
teraz czekamy na wasze prace!!!:)
myślałam o jakimś candy dla odwiedzających mnie i dla tych co zostawiają miłe komentarze....chcecie trochę słodkości???.....

a ja chciałam jeszcze tą prace zgłosić na wyzwanie na blogu I Kropka - jesienne wyzwanie:)
nawet kolorystyka mojej rameczki pasuje pod ich banerek:)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Dziękujemy za piękną pracę! Marta I KROPKA

DOBROSŁAWA pisze...

Dziękuję za te wspaniałości.

sajciastyczna pisze...

ale śliczności!

Magda Wisiorek pisze...

Trudny temat, a praca ciekawa! Podoba mi się :)

Alexandra pisze...

Niezwykle oryginalna praca :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu, DT I Kropki.