czwartek, 5 września 2013

zakręciło mi się w głowie...od nadmiaru szczęscia:)

 ciekawy konkurs ogłosili na blogu TricksArt.....konkurs na śmieszne zdjęcie z  ich tekturkami.... ze ja właśnie dostałam tekturki robione na specjalne zamówienie....musieliśmy z Mistrzem to wykorzystać...... i tka oto  powstało to zdjęcie...troszkę specjalnie przyciemnione.....

"ZAKRĘCIŁO MI SIĘ W GŁOWIE" :).......od nadmiaru szczęścia:)

ciekawe czy ktoś z was zgadnie jak zrobiona została ta fotka? dodam że nic nie wklejałam w żadnym programie graficznym:)

zachęcam wszystkich do wzięcia udziału.,...fajna zabawa!:)

miłego wieczorku!!!!!

5 komentarzy:

timboctou pisze...

świetny pomysł i zdjęcie :D gwiazdki są na żyłkach? Innego pomysłu nie mam :P pozdrawiam cieplutko i gratulacje dla Modela :) wypadł rewelacyjnie!

Ola (Ikemo) pisze...

JA sie niestety nie znam na takich zdjeciach kompletnie, ale pomysl jest rewelacyjny!

DOBROSŁAWA pisze...

ale zdolniacha z Ciebie
nie znam się na robieniu zdjęć, ale pomyślałabym o naklejeniu gwiazdek na folię i nie wiadomo co z nimi zrobiłabym
ha ha ha

eva pisze...

a może zdjęcie jest robion pzez szybę, n którą nakleiłaś gwiazdki..hmmm..

Natka pisze...

Fantastyczna fotka, super model i śliczne gwiazdki! Powodzenia w konkursie!