wtorek, 10 września 2013

kawowo....

 na blogu Namaste ruszyło kolejne wyzwanie...tym razem "kawa, cappuccino"...smakowite i aromatyczne....choć ja przyznam się , nie lubię kawy, ale bardzo lubię jej zapach.:)

postanowiłam stworzyć bazę pod kalendarz....przyda się na następny rok:)

 oczywiscie baaaaardzo dużo zdjęć....bo przecież muszę pokazać te szczególiki, które tak kocham:)
wykorzystałam tu kwiatuszki zrobione z żółtego papieru czerpanego Namaste, listki i kwiatuszki cekinowe z tego i tego zestawu
 oczywiscie nie mogło zabraknąć kawy w ziarnach, jak i gdzieniegdzie sypnęłam kawą zmieloną zmieszaną z gel medium Ayeedy 13@rts, koraliki, guziki, mikrogranulki.....

 oczywiście moje kochane skrzydełka:).....jak i wszelkie koronki, ćwieki.....a nawet drobne kamyczki:)
 swoje miejsce znalazły też liście preparowane Namaste





 a tak wygląda moja filiżanka bez kalendarza
  gdzieniegdzie pojawiają się te wycinankowe kwiatuszki a wszystko to z udziałem gessa 13@rts, mgiełek tych perłowych i kredowych12@rts, tuszy wodnych13@rts i pasty modelującej - też 13@rts:)

bardzo miło sie brudziło.....:)
zapraszam was do kawowej zabawy...moja praca pachnie kaw? a wasza? też będzie????...jestem baaardzo ciekawa:)

2 komentarze:

Drucikowo i nie tylko pisze...

Sliczność :)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful project! Love all the texture!