niedziela, 15 września 2013

skrzydlato....

 w Craft Szafie super wyzwanie -#18 - mediowe wariacje...w sam raz dla mnie:)...trzeba użyć jakieś sznureczki i "coś" skrzydlatego..a ze ja kocham swój wykrojnik gołąbek, to oczywiscie on w roli głównej:)...no i oczywiscie jak najwięcej mediów:)....to tygryski ostatnio lubią najbardziej:)
 nie mogło zabraknąć mediów Ayeedy z 13@rts
zielona perłowa mgiełka,  turkusowa mgiełka i żółty tusz, który rozrobiłam z wodą i użyłam jak mgiełki oraz pasta modelująca:)
 wszystko oczywiscie przy użyciu papieru czerpanego Namaste tego i tego ....jak ja lubię po nim chlapać:)

pozdrowionka:)

4 komentarze:

Boei pisze...

Śliczna, bardzo pozytywna;)

Boei pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
eva pisze...

alez odjazdowe tło,Profesionalne media to jeszcze dla mnie wiedza tajemna...Ale bede sie uczyć!

Mariusz Gierszewski pisze...

no to poszalałaś- świetne tło wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy