wtorek, 17 września 2013

na wspomnienia:)




 wyzwanie #10 na blogu 13@rts....praca wg mapki z użyciem przynajmniej dwóch stempli i dwóch mediów....warunek spełniony....
zrobiłam pudełeczko na skarby, na pamiątki....hmmmm...kapsuła czasu?:)
wykorzystałam do tego metalowe pudełko po ciastkach
 w ruch poszły wszelkie media jakie mi w rękę wpadły.... wszystkie raczej z 13@rts -gesso, pasta modelująca, medium żelowe, mgiełka pearl green, chalk turkus, chalk burnt sienna, perl navy blue,oraz tusze brązowy, żółty, szkarłat i oliwkowy - mój ulubiony:)
 mikrogranulki złote i przezroczyste , guziki, różyczki, suszki, koronka i "nawiaski" z masy MS -które dostałam:) ....wszystko to znalazło sie na kompozycji pudełkowej:)
głównym elementem jest tag z papieru 13@rts 
  i napis "Memories"





 wykorzystałam dwa rodzaje stempli...w sumie to nawet trzy...dwie różne koronki - w kole
.... i zawijaski - po bokach:)

i jak wam się podoba moje pudełeczko na "wspomnienia"???...mi bardzo:)

7 komentarzy:

Karola B pisze...

świetnie zmediowane pudełko tyle się na nim dzieje że łuchu! :)

mapowska pisze...

Świetne pudełko!

Unknown pisze...

Świetna interpretacja mapki. Cudowna mediowa praca. Pozdrawiam

Matilde pisze...

Świetnie zmediowane pudełeczko! Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie 13 arts :)

DOBROSŁAWA pisze...

zamediowałaś się pięknie.

Lakuna pisze...

Niesamowita mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts.

Justyna pisze...

Szalejesz mixed-mediowo i świetnie Ci to wychodzi!:)