piątek, 23 października 2009

zzzziiiimmmmnnnoooooo......

dziś trochę świątecznie.....choć za oknem deszcz i brak słonka, to staram sie nie mysleć o tym i zanurzam sie w moim kąciku w papiery, guziki, stempelki.....tak mi wtedy cieplej...choć w kuchni mam okropnie zimno....to jednak rozgrzewają mnie nowe pomysły.....
dziękuję dziewczyny za wspaniałe słowa odnośnie mojego pudełkowego domku!!! cieszę sie przeogromnie ze tak bardzo wam sie podoba!!!:) nawet nie wiecie jakim jesteście dla mnie motorem napędowym -ze tak to nazwe...wszyscy którzy tu zaglądacie...nawet Ty Koand!!:0 -jako jedyny facet:)):):)...a tyle nowych osób sie wpisało...łał...:0) dziękuję ze jesteście!!!:)
a co do doniczki...to nie jest z masy solnej, to glina, wypalona, kiedyś porobiłam takie miniaturkowe rzeczy do moich płotków, i zapomniałam o nich...a ostatnio znalazłam....:)





a to zdjęcie koneicznie musiałam wkleić...bo jest słodkie....tak patrzę na mojego mistrza...i nie wiem jak to sie stało, że tak szybko czas leci, że niedługo już bedzie miał 8 lat...juz za niecałe 3 miesiące....
w czasie kiedy robiłam to zdjęcie ubierał królika , bo stwierdził że już zima i ze mu zimno....:)...zdjecie słodkie...i kiedy patrze na nie...widze go jako czterolatka...a to już duzy chłop...he he:)..który jednak nadal kocha swoich przyjaciół i o nich dba...:)


11 komentarzy:

abaszka pisze...

Piękne karteczki świąteczne!!!! A mistrzu z królikiem - przesłodki!!! Normalnie to mój Idol :)

raeszka pisze...

Julitko zrobiłaś śliczne karteczki, a Jasiek na tym zdjęciu jest kochaniutki :)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe karteczki!A Mistrzu - słodki! Zapraszam po odbiór wyróżnienie:) Buziak!

kachasek pisze...

bardzo ładne karteczki :) a Mistrzu... słodziak :D

Dorota pisze...

Śliczne karteczki!
Mistrzu z króliczkiem wygląda rozczulająco!

Mazmika pisze...

Fajne zimowe karteczki, moją faworytką jest ta z płatkami śniegu- prosta w swej formie, a taka śliczna...
A dzieci, cóż tak szybko rosną...dobrze, że pozostają zdjęcia i co najważniejsze ...WSPOMNIENIA.
Buziaki dla Was :)

oura512 pisze...

Super kartki świąteczne! Bardzo mi się podobają.

oswojone hobby pisze...

zazdroszczę tego dziurkacza - gałązki, cudne karteczki, mistrzu jeszcze bardziej cudny :)

Joasiunia:) pisze...

Jakie cudneeee:):):)

aventia pisze...

Śliczne kartki. Bardzo podobają mi się te czerwone perełki - ładnie pasują :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Rachel kochana, kolorowa duszyczko, zapraszam do mnie po wyróznienia - wszystkie trzy - dla Ciebie ode mnie.