środa, 12 sierpnia 2009

potrzebna pomoc, ATC i wyróżnienie.......


dziś zacznę od tego że mój mistrzu przygarnął kolejnego misia, ale tymrazem miś potrzebuje pomocy!!....ma oderwaną głowe i brak mu łapki....ja kompletnie nie wiem jak sobie z tym poradzić...moze wy , kochane dziewczyny, zajmujecie się takimi przypadkami, umiecie, wiecie jak....coby go naprawić.....mistrzu powiedział ze jest gotowy zapłacić i baaardzo prosi o pomoc!!! a moze znacie kogoś kto by pomógł misiowi??....



mistrzu tak prosi.....bo kocha tego misia....powiedział mu (misiowi), zeby był cierpliwy i czekał bo na pewno zostanie naprawiony...az mi się łezka kręciła w oku jak to słyszałam.....

a teraz z innej beczki...oto ATCiaczki jakie dotarły do mnie z wymianki u Justyny.... są śliczne... dlatego jeszcze raz przypominam (czas do 14 sierpnia) o zapisach u mnie na wymianke ATC , mozna to zrobić tu (duzo osób pyta ile ma być tych ATC -wszystko w swoim czasie -po 14 sierpnia wszystkiego sie dowiecie...a więc cierpliwości...:):):)


a ATC które dostałam.....są od:






i jeszcze wyróżnienie..... które otrzymałam od Agnieszki MD, która napisała tak....... "http://jedit-kolory.blogspot.com/ - Julitka jest mistrzynią w swoim fachu :)"...jestem w szoku, bo ja czuję się jak szara mysz wśród tak wspaniałych dziewczyn, które są rewelacyjne w tym co robią.... Agnieszko, dziękuję przeogromnie...to miłe.... ja swoją nominację przedstawię następnym razem...:)
i chciałam jeszcze przypomnieć o zabawie "podaj dalej" -jest jeszcze miejsce -tu mozna sie jeszcze zapisać..... niespodzianki juz są zrobione i czekają na chętnych...:)
no i muszę sie wam jeszcze czymś pochwalić....otóz mój nowy blog zatrzymane chwile
został polecony przez http://www.museo.pl/ - chodzi o zdjęcia z "Bolków...zamek pełen tajemnic.." ....ale mi miło... :))))

4 komentarze:

AgnieszkaMD pisze...

widzę, że Jasiu wyznaje zasadę misiów nigdy dość :), misiek jest słodki i mam nadzieję, ze znajdzie się ktoś kto go będzie umiał naprawić :), Ty dostałaś moją karteczkę ATC, a ja Twoją hihi :)

Olcia113 pisze...

O to tu moja karteczka trafiła :) Jak miło :) Chyba mam niewyraźne pismo bo w adresik mojego bloga wdarł się błąd ;) www.olcikowo-art.blogspot.com
Pozdrawiam

gazynia pisze...

witaj:-)))
Biedny misio, żal mi go:-) Jeśli jeszcze nie zjawił się zaden "naprawiacz" to odezwij się do mnie na maila, moze będę mogła pomóc...
gazynia@tlen.pl

Violetka pisze...

Ja też chętnie pomogę :)