poniedziałek, 17 sierpnia 2009

kolejną zabawe czas zacząć!:)

witam drogie panie i panowie...hmmmm...choćby jeden tu się wpisał, który scrapuje, to bym się ucieszyła....ale do zeczy...dziś ogłaszam kolejną zabawę...tym razem "pudełkowo".....
kazdy z nas lubi pewnie pudełeczka, te duze, maleńkie, fikuśne....i ja chciałabym wzbudzić w was wielkie pomysły na ciekawe pudełeczka, pudełeczka, które będą ozdobione, o różnych kształtach... (na końcu podaje kilka linków stronek z ciekawymi pudełeczkami:)))...robienie pudełek to fajna , twórcza zabawa, więc mam nadzieję ze chętnych troche sie znajdzie. ...a oto szczegóły - będzie to jedno pudełeczko- kształt dowolny, wielkość nie mniejsza niż dwa pudełka od zapałek razem wzięte(chyba wiecie o co mi chodzi?:))), a nie większe niż od telewizora (hi hi hi)...no ale na serio, możecie ozdobić pudełko po butach, lub jakieś inne które wam wpadnie w ręce, możecie stworzyć własne z kartonu o fantazyjnym kształcie lub takie "pospolite"....pudełko to jedno, a drugie to jego zawartość -tzw. niespodzianka -moze być coś przez was wykonane lub coś z przydasi, oczywiście umówmy sie ze jesli ktoś robi pudełko po butach to nie musi go całego wypełniać "słodkościami", wystarczy , skromnie, takie "małe co nieco" - mam nadzieję ze rozumiecie?:) pudełek nie pokazujemy na swoim blogu, dopóki nie dostanie go nasza obdarowana przez nas osóbka -a wy do mnie wysyłacie zdjecia swoich pudełeczek -aby mój mistrzu mógł wybrac to najciekawsze:)
zapisy zbieram do końca miesiąca, a na wykonie będziemy mieć cały miesiąc:) z dniem 31 sierpnia wylosuje tzw. pary, które dla siebie nawzajem bedą robić pudełeczka - możecie wtedy podpytać sie tej drugiej osoby -jakie kolory by chciała itp...ale moze to też zostać niespodzianką -kto jak chce!:) to tak organizacyjnie....w razie jakiś większych szczegółów - piszcie!:) a oto linki:
* wesołe pudełeczko - a i u niej zaglądnijcie po całym blogu, bo jest duzo pudełeczek z opisami jak je zrobic:)
więc czekam na zapisy!!:))) mam nadzieję ze was zachęciłam....a nie, jeszcze coś - za najładniejsze pudełeczko, za najciekawsze -za te które spodoba sie mojemu mistrzowi przygotuje nagrodę -niespodzianke oczywiście.....a teraz? zachęcone?:) zanęta rzucona, teraz czekam na połów....hi hi:0)
buziaki!:)

13 komentarzy:

Vierrna pisze...

Jeśli może być drewniane pudełeczko - szkatułka to ja się piszę :D

AniaZosia pisze...

Lubię pudełka :)
Mogę się dołączyć? :)

ania konieczna pisze...

ja też bym chciała!

Berberis pisze...

to ja też sie przyłączę do zabawy :)
a tak na marginesie to uwielbiam wymiany :) :)
pozdrawiam

mazmika pisze...

Ja co prawda rzadko robię pudełeczka, ale chętnie spróbuję...
zawsze to jakaś odmiana i lubię takie wyzwania;)

abaszka pisze...

ooo ja tez sie chetnie pisze ;) z przyjemnoscia zrobie pudeleczko :D

slodqa pisze...

uwielbiam wymianki więc też się zgłaszam! :D

Annar pisze...

Zapisuję się :))))
Po przeprowadzce czas na relaks :)

Luna77 pisze...

Również się wpisuję :) . Chętnie zrobię jakieś pudełeczko, a i chętnie jakieś przygarnę :)

AgnieszkaMD pisze...

i ja się dopisuję do zabawy :)

TU KARA pisze...

I ja sprobuje.......z przyjemnoscia przylaczam sie do zabawy;))

dorota pisze...

Dopisuję się do zabawy :)

meririm pisze...

Ekhmmm.... Zdążyłam!! Na pewno coś uda mi się stworzyć!

meririm@gazeta.pl