piątek, 26 czerwca 2009

pyszności dziś do mnie przyszły!:)


kilka dni temu wygrałam konkursik u Luny z okazji pierwszego roczku jej bloga- miało to być niespodzianką....i do końca było ogromną niespodzianką...a dziś właśnie dostałam ....uchachana jestem jak to ja potrafię...smutno mi było z powodu śmierci Michaela, ale ten prezencik sprawił, ze moje serducho się uśmiechnęło!! koniec gadania...teraz się chwale!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak oto wyglądała całość...mnustwo pyszności!!!!-łacznie z ksiązką!

i piękne małe notesiki wykonane własnoręcznie przez Lunę!!!:) kochana dzięki!!:) śliczne są!!! i coś czuje że mój mały mistrzu sie do nich przykoleguje...hi hi:)


i piękne papiery...ach......

Jeszcze raz wielkie dzięki!!:) i buziaki!!:)


3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

śliczności otrzymałaś:) Gratuluję :)

raeszka pisze...

gratuluję wygranej, dostałaś cudowną niespodziankę:)

Luna77 pisze...

Cieszę się , że już doszła niespodzianka, i że się podoba :). Notesy są dwa wiec chyba nie będzie kłopotu z podziałem dla Ciebie i synka :)Pozdrawiam serdecznie!