czwartek, 30 kwietnia 2009

wyróżnienie i zabawa!!:)



kolejne wyróznienie i znów od Penini...ona chyba mnie lubi...hi hi

bardzo bardzo dziękuję!!:)

a ja nominuję:)

Agnieszka MD, Joaniusie, Sabinke

**************************************************

i jeszcze jedna zabawa na którą zaprosziła mnie Agnieszka MD

4 MIEJSCA, W KTÓRYCH MIESZKAŁAM

dom rodzinny, mmieszkanie mojej babci, mieszkania wynajmowane, mieszkanie mojej babci -najukochańsze zresztą!!:)

4 MIEJSCA, DO KTÓRYCH LUBIĘ WRACAĆ

do cioci w kieleckim, miejsce gdzie mam przyjaciół..... i to chyba tyle....

4 ULUBIONE POTRAWY

zupa pomidorowa, sałatka z selera naciowego, ryba po grecku, gołąbki

4 POTRAWY, KTÓRYCH NIE ZNOSZĘ

smalec, flaki, zimnej galarety!!!!!!

PASJE/HOBBY

moją najwiękrzą pasją jest Bóg!!! a dalej to: wyklejanie, tworzenie czegoś z nieczego, zajęcia z dziećmi, pomaganie innym

4 MIEJSCA, KTÓRE ZWIEDZIŁABYM GDYBYM MIAŁA MOŻLIWOŚĆ

Mazury lub Kaszuby, Islandia, Szkocja, Wielki Kanion

4 PROGRAMY/SERIALE, KTÓRE LUBIĘ

żadko oglądam telewizje i nie mam takich.....

MIEJSCA PRACY

malowanie ikon, firma zajmująca sie reprodukacjami, zakład organmistrzowski, renowacja kościołów, ośrodek kultury, świetlice środowiskowe, dom:)

4 RZECZY, KTÓRE CHCIAŁABYM PRZEŻYĆ

pojechać do motylarni i stanąć wśród tylu pięknych i delikatnych motylków!!!!!!!!! zaśpiewać w duecie z Mietkiem Szcześniakiem!!!! przygode w Islandii!!! i zostać obsypana kwiatami!!:)

4 MARZENIA Z DZIECIŃSTWA

być kochaną!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to robi za wszystkie cztery marzenia!!!

4 ULUBIONE FILMY

Wichrowe wzgórza, czekolada, zakochana Jane, rozważna i romantyczna

4 ULUBIONYCH WYKONAWCÓW MUZYCZNYCH LUB ZESPOŁÓW

Mieczysław Scześniak!!! Michel.W. Smith, Michael Card, Hillsongs

4 RZECZY, KTÓRE ROBIĘ PO WEJŚCIU NA INTERNET

sprawdzam poczte , włączam gg, przeglądam zaprzyjaźnione blogi, puszczam ulbioną muzykę

ufff....to chyba tyle...do zabawy zapraszam wszystkich którzy tu zaglądają i wszystkich chętnych!!!:)

3 komentarze:

raeszka pisze...

dziękuję bardzo za wyróżnienie, sprawiłaś mi nim wiele radości :)

sabinka.t1 pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie.
Zaskoczyłaś mnie bardzo - pozytywnie (o:

Joasiunia:) pisze...

Ojej... Strasznie dziękuję:*:*:* Ale mi się micha cieszy...:):):) Pozdrawiam cieplutko:*