poniedziałek, 10 marca 2014

otwieram sezon na kartki świąteczne

na blogu Namaste  ruszamy z kolejnym wyzwaniem- tym razem tematem jest przysłowie- "w marcu jak w garncu" 
a tak prezentuje się moja interpretacja...już trochę świąteczna
wg wymogów wyzwania: trochę farby - u mnie chlapnięcia farby + potuszowane kwiatuszki , trochę przeszyć - u mnie ręcznie rysowane , i trochę kwiatków - ja zrobiłam oczywiscie z papieru czerpanego
pod zdjęciami rozpiska użytych materiałów

 



materiały wykorzystane:
papier Namaste:   ten, ten , ten i ten
ćwieki z kompletów mini kwiatków Namaste
płatki z wycinanek Namaste
gesso 13@rts
tusz 13@rts: ten i ten
taśmy washi i sznurek, cienkopis







4 komentarze:

Ewa Szubra pisze...

Cudna pisaneczka - ja nie mam polotu do kartek wielkanocnych :)

Anonimowy pisze...

śliczna

Ewelina pisze...

Przepiekne jajo!

Wycinajka pisze...

Przepiękne jajo! Chlapnięcia farbą świetnie wyszły.Pozdr.