środa, 5 marca 2014

chwale się:)


taki cudny prezent w nagrodę za wygrany blog hop Craft Szafy ,dostałam od Marty
Kalendarz ozdobiony przez Martę , wycinanki i różne, piękne cudności:)
Jeszcze raz dziękuję Marto za tyle dobra :)

okazało sie też ze kolejny raz udało mi się wygrać w Tricks Art "3 sztuki za sztukę" - i oto jakie 3 sztuki dostałam....i dodam ze zakochałam się w tych piórkach:)
jakiś czas temu wzięłam udział w super zabawie wymiankowej .....
.......i tak cudnie przyszły do mnie zapakowane zakładki właśnie z wymianki na blogu ArtGrupa
wszystkie cudne aż szkoda ich używać...wpierw muszą nabrać mocy urzędowej ... jedne stoją, inne wiszą przed moimi oczętami, abym mogła sie nimi nacieszyć zerkając na nie, a potem pomału będą trafiać do książek:)


 i tak od lewej na górze
Iwona Create Annar,   i moja :)

a ja zapraszam was do mojej zabawy, w której można też coś wygrać:)

1 komentarz:

wiola_c pisze...

gratuluję. :)