sobota, 15 lutego 2014

zakładki z przesłaniem

 
http://artgrupaatc.blogspot.com/2014/01/wielka-wymiana-zakadkowa.html?showComment=1390756978751#c8023354390809863933
 jakiś czas temu zapisałam się do wielkiej wymiany zakładkowej....już wiem ze moje zakładki dotarły do organizatorek, wiec nadszedł czas na ich pokazanie:)
lubię czytać książki i lubię zakładki....swoje stworzyłam z przesłaniem :)
bez zbędnych wypukłych elementów, za to pełnych miłości, skrzydeł (które kocham).....

 a to tył....ulatujące gołąbki.....sprawią że każda książka zostanie w szybkim i lekkim tempie przeczytana:)...a w sercu pozostanie niedosyt:)
mam nadzieje że spodobają się obdarowanym dziewczynom i już nie mogę się doczekać na ich cudne zakładki:)
pozdrowionka i miłego czytania dla wszystkich biorących udział w wymianie!!!!

8 komentarzy:

Inka pisze...

do zakładania i do poczytania :)

Lawendowy Czas pisze...

świetne są, szkoda że nie jesteś w dużej grupie :)
pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Wspaniałe zakładki!

Janka pisze...

Świetne zakladki! I jedna z nich moja :)

Carmen pisze...

Bardzo pomysłowe a gołąbki nie odfruną po przeczytaniu-śliczne.

Ina pisze...

Piękności ;)

Boei pisze...

Cudne są! Piękny cytat :) Bardzo mi się podobają i już się nie mogę doczekać, gdy jedna z nich do mnie przyfrunie ;)

Amlai pisze...

Urocze zakładki :) Piękny cytat :)