środa, 19 lutego 2014

mediowo w wielkim formacie

 chciałabym dziś przedstawić wam mój pierwszy mediowy, duży obraz
format 100x70
dłuuugo pracowałam nad nim a to tylko ze względu na czas schnięcia poszczególnych warstw:)
  nie wiem jak zrobić fotki aby było widać szczegóły..... wystające drzewa, góry.....musicie uwierzyć mi na słowo, ze jest wiele warstw
do pasty dodałam mech, co stworzyło super efekt, sypnęłam koralikami, psiknęłam mgiełkami 13@rts, użyłam nawet preparatów Powertex , kwiatki również zostały utwardzone Powertexem :)
...podoklejałam to i owo
i gotowe:)
właścicielka jeszcze go nie widziała, ale niedługo pojedzie do swojego nowego domu:)

kolejny tak duży obraz- już dla mnie :)...wciąż się do niego szykuje i zacząć nie mogę :)

dziękuje za to ze jesteście :)


7 komentarzy:

Amlai pisze...

Ale fantastyczny efekt!

DOBROSŁAWA pisze...

oniemiałam z wrażenia...............

Unknown pisze...

Łał! Można by patrzeć na ten obraz i patrzeć! Dzieło sztuki! Niesamowite ile faktur uzyskałaś!

wiola_c pisze...

Wow!!! niesamowity efekt uzyskałaś. Na pewno jego tworzenie zajęło Ci sporo czasu, ale efekt jest super. :)))

Ola (Ikemo) pisze...

Tyle o nim slyszalam i niestety musze go zobaczyc na zdjeciu, a nie na zywo :( Julita efekt jest powalajacy - nawet na zdjeciu! Faktura gór, kwiaty - po prostu zniewalajace!

Handmade By Doris pisze...

Ja jestem zachwycona!...i oniemiałam z wrażenia :)

Aga pisze...

Fantastyczny, kolory, efekty 3d, przestrzeń....zachwycam się:)