niedziela, 3 listopada 2013

jesień.....

 jesień, jesień jesień......i liście jesienne.....i oczywiście mgiełki:)
cudnie mi się tworzyło tą pracę....powiem wam- sporo pracy, ale efekt mi się bardzo podoba:) użyłam szydełkowych kwiatuszków mojej mamy
kwiatków Namaste i liści preparowanych Namaste
oczywiscie suchych liści, kawałki kory...moich starych pędzli...
 liście preparowane posłużyły mi też do zrobienia tła - pociagnełam po nich pastę strukturalną 13@rts, po czym zdjęłam listka z tektury na której robiłam całą pracę....efekt cudny:)...no i oczywiście nie mogło zabraknąć mgiełek (ta i ta ) 13@rts i farbek tej i tej i tej oraz brązowego i oliwkowego tuszu...ach no i oczywiscie gesso, którym pokryłam moją bazę a potem wykorzystałam je do spryskania całej pracy:)
praca powędrowała ze mną na III Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Craftowe do Wrocławia....gdzie zgłosiłam ja do konkursu -który dzięki głosom zdolnych scraperek i innych zdolnych osóbek - wygrałam!!:) dziękuje z całego serducha!:)

Brak komentarzy: