środa, 20 listopada 2013

I think you are amazing!



 na blogu 13@rts kolejne wyzwanie....tym razem inspiracja ma być dla nas poniższa fotka - czyli ulubione buty, faktura, lub kolor 
ja stworzyłam kartkę w tej super kolorystyce co te super buty, których niestety nie mogłabym za nic nosić...a że bardzo spodobały mi się dżety na jednych z tych bucików, stwierdziłam że na mojej pracy nie może zabraknąć połyskujących błyskotek...toteż .....


chttp://13artspl.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-12-challenge-12-shoes-and.html


 ...pojawił się brokat, który po lekkim przypieczeniu nagrzewnicą lekko się skurczył i nabrał większego połysku holograficznego:)

 nie zabrakło też elementów kobiecych bucików- tu wykorzystałam stempelki:)
 czy widzicie jak rozpraszają światło te mini holograficzne cudności ?:)
materiały wykorzystane:
biały papier czerpany Namaste
papier 13@rts
naklejka 13@rts
farbki 13 @rts - ta, ta i ta
mgiełka 13@rts - ta
brokat hologramowy 13@rts
gel medium 13@rts

7 komentarzy:

Karola B pisze...

cudeńko śliczne, ja na razie się uczę używać tych wszystkich mediów, póki co zniszczyłam już 3 bazy:)))

Aro pisze...

Cudowna kartka :) jest niesamowita :)

Bellaidea pisze...

Świetnie zinterpertowałaś wyzwanie, dziekuje za zabawe z 13 arts!

Matilde pisze...

Piękna praca! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts :)

Songaja pisze...

Piękna kartka. Uważam, że Ayeeda powinna wziąć Cię do swojego timu.
Masz dar to tych wszystkich mediów i wspaniale reklamujesz jej produkty.

huba bata pisze...

hihi idealne!! Ja bym w sumie mogła nosić takie buty - a co! Ale pod warunkiem że ktoś nosiłby mnie !!! hahaha... extra - taka ozdoba na stół o!!

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous card! Love all the dimension and glitter! Thanks for joining along with the 13 arts challenge!