czwartek, 10 października 2013

jesiennie:)

 


 na blogu Namaste rusza kolejne, #10 już wyzwanie...z tej okazji szykujemy dla was niespodziankę - candy...zaglądajcie na blog skepu i oczekujcie:)
dzisiejszy temat jest związany z jesienią.....
należy wykonać pracę z użyciem liścia
praca musi być w kolorach jesieni- tj. żółty, czerwony, brąz, pomarańcz. 
Liść naturalny, foto, rysunek, stempel, preparowany, wycięty itp + dodatkowo prosimy o użycie papieru czerpanego!!!
 ja stworzyłam lekko mix-mediową karteczkę 
podkładem jest zielony papier czerpany Namaste, pociągnięty gesso 13@rts z brązowym tuszem i psiknięty zieloną mgiełką ...listki preparowane cudnie wciągnęły tusz....


ta fotka robiona innym aparatem- jaka różnica:)

wykorzystałam w niej również elementy suszu -tj małe szyszeczki i liść preparowany, który posłużył mi częściowo jako tło
 oczywiscie nie mogło zabraknąć listków akrylowych, listków wycinanych z zielonego papieru czerpanego i stemplowanych listków Lemonade na żółtym papierze
listki zielone potraktowałam morelową farbką 13@rts

kwiatek wykonany jest z grubego papieru z tego zestawu
plus mikrogranulki rozsypane tu i tam:)


tam mnie wzięło ze stworzyłam druga pracę...taką szybką?.... no może nie, bo musiała schnąc...ale za to bardzo prostą....zrobioną wg tego mini kursiku
tutaj użyłam żółtego papieru, który posłużył mi jako tło...spryskałam go mgiełką - siena palona, oraz potraktowałam tuszami - brązowym i żółtym, które rozcieńczyłam woda, co spowodowało ich rozlanie, przez co papier stał się bardzo kolorowy:)
dodatkowo pojawiły się listki preparowane , szyszeczki, listki akrylowe i sznurek

zapraszam was do tworzenia jesiennych prac:) 

i chciałam jeszcze dodać iż moje prace zostąły wyróżnione na blogu 13@rts.....tojedno z moich najwyższych dotychczas wyróżnień!:) dziękuje:):):) więcej dowiecie się tu

Brak komentarzy: