środa, 23 października 2013

jesienią troche zimy:)

 

 na blogu Namaste ruszyło kolejne wyzwanie z mapką
tym razem mapkę dla nas zaprojektowała nasza projektantka Doris

a tak wygląda moja interpretacja mapki...oczywiscie w stylu mix-mediowym - mini obrazek:)

wykorzystałam tu różne kwiatuszki, z rożnych kompletów ze sklepu Namaste  z tego, tego, tego  i tego...oraz płatki z tego

moje koło to bombka z TricksArt
śnieżynki z TricksArt pojedyncze i powycinane z tej ramki... na rogach wykorzystałam akrylowe plastry miodu 



papier który wykorzystałam to oczywiscie Namaste ten , z którego zrobiłam gwiazdę betlejemską- pociagnełam ją gesso (13@rts) + perłową perlen-pen , co dało super efekt:) z tego papieru wycięłam śnieżynki i wykorzystałam  je w cząstkach
natomiast pod bombką znajduje się ten papier
 pamiętacie jak pisałam o wykorzystaniu ścinek z papieru czerpanego?...tym właśnie sposobem zrobiłam śnieżynki na mojej pracy, przy użyciu pasty strukturalnej:)
oczywiscie nie mogło zabraknąć mgiełek tej, tej, tej.... tuszy 13@rts...bez nich praca mix- mediowa -nie jest tym, czym powinna być:)



dziękuje za przemiłe słowa pod ostatnim postem....:)
pozdrawiam

7 komentarzy:

Handmade By Doris pisze...

Jestem zachwycona Tym obrazkiem. Fantastycznie posługujesz się mediami i na dodatek użyłas pięknych kolorów:)))

AgnieszkaD pisze...

piękna praca! cudnie u Ciebie te media się sprawują!

DOBROSŁAWA pisze...

Stanęłam jak wryta zobaczywszy te cudo!
Oj spodobały Ci się te mediowe wariacje widzę.

wiola_c pisze...

Wow ale świetnie zmediowana praca. Cudnie to wygląda. :)

Ola (Ikemo) pisze...

Praca jest genialna, wszystko, absolutnie wszystko mi sie w niej podoba! Koniecznie musze ja zobaczyc na zywo na zlocie!!! A tak w ogole to powinnas ja zglosic do TricksArt, tam jest chyba taka opcja, ze jak korzystasz z ich produktow to mozesz podlinkowac swoja prace! Ja jestem nia oszolomiona!

Drucikowo i nie tylko pisze...

Piękna zima jesienią. Kochana gratuluję talentu i pomysłu. Tulę mocno!!

gosia cash pisze...

Zrobić taka świetna mediową karteczkę nie każdy potrafi, ja na pewno nie. Twoja jest boska, zachwyca, że oczu nie można oderwać:)