środa, 10 lipca 2013

to był dobry czas.....bardzo dobry czas......

 dziś na blogu Namaste pojawiło się nowe wyzwanie....tym razem tematem głównym jest papier Namaste....czyli jak najwięcej papieru czerpanego Namaste w naszych pracach:)

ja zainspirowana wspólnym spotkaniem stałego składu DT Namaste...stworzyłam dużą zawiszke na ścianę:)
 pobawiłam się pastą strukturalną Ayeedy , rożnymi mgiełkami i farbami
użyłam białego papieru czerpanego jako tła, zielonego na listki i zawijaski, żółtego i pomarańczowego papieru czerpanego z nowego zestawu, który niedługo pojawi się na półkach Namaste....no i oczywiscie nowych kwiatuszków Namaste, które też niedługo na naszych półkach:)
 jest motylkowo, zabawowo i kurczakowo -to dla wtajemniczonych:)...oczywiście nie mogło zabraknąć motylków, choć przy robieniu tej fotki zjadały nas komary....hehehe:)

to był dobry czas......
ciesze się ze tyle fajnych twórczych osóbek poznałam w końcu osobiście.....
i żałuje że nie byłam przez wszystkie trzy dni.....
...niedługo pojawia się foteczki z mojego pobytu na III DLWC :)
życzę wam dobrego i miłego czasu przy tworzeniu z papieru Namaste:)

3 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

haha ... no to niespodzianka :* cudna focia cudne my ...... i cudne spotkanie do powtórzenia !!! tylko może bez wina :P

a praca mega energatyczna i pozytwnie zakręcona :)

Ola (Ikemo) pisze...

A ja sie tak starałam, a tu wino dało sie chyba wszystkim we znaki ;) Super zdjecie!!! Świetna zawieszka! Wisząc na ścianie będzie miała co przypominać :)

Artnova pisze...

śliczna praca,pozdrawiam serdecznie.