niedziela, 14 lipca 2013

miłe wspomnienia.....:)

na fotce od lewej: KoliberArt, Ki, szef:), Ikemo i ja -oczywiście ze swoim identyfikatorem- choć na fotce go nie widać:) 

 wróciłam z Wrocławia i powiem wam że nie spodziewałam się, że jednak ktoś mnie rozpozna.....że ktoś do mnie podejdzie i ucieszy się na mój widok....a jednak:)....cieszę się że mogłam was poznać......


...poprzytulać się:)....(tu z Brises)

to był naprawdę dobry czas....tylko szkoda że jednak nie mogłam być na dłużej.....

ale za to razem z DT Namaste zorganizowałyśmy sobie dobry czas- a raczej super noc pozlotową:)....był czas na nocne pogawędki, pyszną kolacyjkę (dzięki Olu), ...no i nie uwierzycie, ale na robienie karteczek również...heheheh:)
tutaj zostałam przyłapana, na klejeniu:)
dziękuje Ikemo - Oli za wspaniała gościnę....Ki za pogawędki....
kocham pasty strukturalne:)
nasza sesyjka .....buźka!:)


 i takie oto karteluszki powstąły, głównie z nowości Namaste...
pobawiłam się troszkę  pastą strukturalną, farbkami...użyłam papieru Namaste i nowych kwiatuszków, które już niedługo pojawią się w sklepie:)



pozdrawiam tu zaglądaczy....i do następnego spotkania się!!!:)

na blogu Namaste więcej fotek:)

Brak komentarzy: