wtorek, 15 stycznia 2013

same dobre dni:)

 jakiś czas temu ...zaciekawiła mnie pewna "akcja".....zapisywania dobrych wydarzeń i wrzucania go do słoika.....bardzo mi się to spodobało, bo przecież miło jest spojrzeć na koniec roku , poczytać...poprzypominać sobie te dobre wspomnienia, dni, słowa.....niż żyć tylko tymi złymi myślami- co się nie udało....wiec dziś chciałabym wam przedstawić mój słój/słoik, samych dobrych dni!!!!...tka , tak,...bo wierze i przyjmuje wiarą ze tylko takie będą....wiec ogłaszam ze ten rok będzie dobrym rokiem....i ten słoik będzie się szybko zapełniał tylko tymi dobrymi rzeczami- bo przecież do takich został "powołany" przez moje łapki:):):)
na koniec powstanie album : "dobre dni 2013roku":).....i w tym roku to się nie zakończy.....będą kolejne lata pełne dobrych dni....:) ....AMEN!:)
o tej akcji możecie przeczytać więcej tu: tam znajdziecie post na ten temat:)
 do "wystroju" swojego słoika wzięłam użyłam tego, co najbardziej oddaje mnie samą....skrzydła....zawijaski....troche mix-mediowych spraw.....



 ....wszelkie listki, zawijaski itp, czyli to co lubię:)......plus moje ulubione kolorki:)....
 .......ale również znalazły się tu płatki różyczek- szczególnych dla mnie....ci , co są wtajemniczeni, wiedzą co to za różyczki:):):):):)
....i co? wy też jesteście chętni do wzięcia udziału w czymś takim???....


pozdrawiam......
u mnie za oknem piękne słoneczko świeci....puszysty śnieg zakrył cały ogródek....mmmm....taka zima to mi sie podoba:)

                 rachel

4 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

oby twoje mysli były tak pozytywne, kolorowe i rózne jak ten słoiczek :)

Ola (Ikemo) pisze...

kochana, oby ten sloiczek okazal sie zdecydowanie za maly i potrzeba bylo jeszcze pare takich :)

Lilka pisze...

cudny ten słoiczek! świetny miałaś pomysł!

Drucikowo i nie tylko pisze...

Julita słoik piękny,a ja życzę ci zapełnienia nie jednego w tym roku:) Sama sobie chyba taki sprawię, tylko ja "Notes dobrych dni "