piątek, 13 maja 2011

....po warsztatach....ja chcę jeszczeeeeee!!!!!!!!!!!!:)

kochani, to był wspaniały czas...tak do końca nie wiedziałam czy dam rade jechać, w ostatniej chwili sie udało.....i wcale nie żałuje....było fantastycznie!!!!!! Brian jest genialny w tym co robi, Bóg obdarował go wielkim talentem i spaniałym głosem -pomijając że jest przystojny -hi hi:)...ale wracając do warsztatów -jeśli u kogoś z was będą odbywać sie te warsztaty z całego serducha zachęcam do wzięcia udziału -ciężka praca ale atmosfera super! muzyczka która leci w tle , to właśnie utworki które śpiewaliśmy - jeśli koś chce posłuchać ich w naszym wykonaniu zapraszam do oglądnięcia i posłuchania tego lub tego
a tu można zobaczyć zdjęcia - nawet ja sie tam załapałam:)



a to karteczki jakie dostałam w dniu urodzin
od Moniki

i od Kachny
jeszcze raz dziękuję za śliczne karteczki i wspaniałe życzenia!:)

1 komentarz:

april79 pisze...

no a ja niestety nie dotarłam i bardzo mi przykro z tego powodu:( byliśmy u moich rodziców i korki na autostradzie utrudniły powrót na czas. wierze że było fantastycznie i mam nadzieję że w końcu będzie nam dane się spotkać:)