sobota, 30 kwietnia 2011

prezenciki....każdy chyba lubi dostawać:)

witam was w ten wiosenny dzień:)
zacznę od tego że nawaliła mi klawiatura -została zalana i teraz nie piszą wszystkie literki...wzięłam starą ale ta też coś szwankuje....ech.....dobrze że korektor działa w kompie...hi hi...poprawia wszystkie "zjedzone" literki:)
chciała wam dziś pokazać prezenciki jakie dostałam.....
pierwszy, to karteczka -baaardzo wiosenna - od vivi22 karteczka z życzeniami urodzinowymi:) -dziękuję baaaardzo!!!:) - akcja "uwolnij pocztówkę"

kolejny prezent jest od mojej przyjaciółki, którą poznałam na forum fanów Mietka Szcześniaka:)


tutaj możecie zobaczyć inne cudne prace stworzone przez nią!!!:) rewelacyjne!:)
dostałam taką skrzyneczkę
świecznik
a to przypadło do gustu mojemu Mistrzowi -zostawiamy sobie na notesiku wiadomości:)
buźka dla wszystkich:)
aha....kompletuje ponownie adresy do nowego adresownika, bo pogubiłam gdzieś większości....więc nie zdziwcie się jak napiszę do was z prośbą o adres:)

Brak komentarzy: