sobota, 4 lipca 2009

kolejna rameczka...i taki sobie patyczek..:)

oto kolejna rameczka...były dwie, ale zapomniałam zrobić tej drugiej zdjęć...hmmm...moze jeszcze się uda,to wam zaprezentuje....





dziś zjawił się u mnie mój kochany "braciszek" który zrobił mi zapowiadany wcześniej patyczek na moje koronki i tasiemki...oczywiście wszystkie się nie zmieściły, ale te co często używam powędrowały na patyczek i teraz nie muszę szperać po pudłach tylko mam je pod ręką, ....przy okazji zrobiłam sobie porządek w niektórych pudełeczkach i nagle okazało się ile ja mam rzeczy o których już zapomniałam...hi hi.....jakaś skleroza...:)

3 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Wow zazdroszczętych wszystkich pudełeczek... I patyczka oczywićei:D Super pomysł!!!:)

raeszka pisze...

rameczka jest śliczna i się tak ładnie błyszczy, oj zazdroszczę Ci tych Twoich wszystkich przydasiów :)

Justyna pisze...

Obejrzałam już dużą część bloga i muszę powiedzieć że są tutaj same cudeńka :) Będę wpadać częściej :) Pozdrawiam Justyna :)