niedziela, 19 października 2014

wspomnienia z targów

Witam Was serdecznie!
Kilka dni temu miałam przyjemność reprezentować firmę Namaste na Targach, gdzie prócz naszego stoiska było jeszcze wiele różnych firm.
W trakcie targów prowadziłam pokaz możliwości użycia w pracach scrapowych naszego papieru czerpanego. Pokazywałam również jakie kwiatuszki mogą powstać z naszych wycinanek - nawet znalazły się osoby chętne, które mogły same stworzyć swój własny- niepowtarzalny kwiatek :)

oto kilka zdjęć z "kącika Namaste":
albumy
 

 papier czerpany i cieszące się dużym zainteresowaniem wycinanki

 
 a to ja przy pracy - ozdabiam torebkę zaprzyjaźnionej firmy "M&G" :)
 a tak prezentowały się kwiatuszki stworzone na potrzeby targów

 i ich użycie.....
Wszystkim dziękujemy za odwiedziny naszego stoiska i  za miłe słowa, które dodały mi skrzydeł :)
pozdrawiam Was bardzo gorąco :):)
Rachel

Brak komentarzy: