piątek, 22 sierpnia 2014

baaaaardzo prosto:)

 Witam Was po długiej przerwie....
Dziś inspiruje na blogu Paper Passion :)
według życzenia , miało być prosto i delikatnie, bez zbędnych dodatków ....i powiem wam szczerze, że kiedy człowiek robi kartki chlapane, z dużą ilością dodatków, a nagle ma zrobić coś prostego, to tu, akurat w moim przypadku, był problem :)
Siedziałam , myślałam....ale się udało :)
 Osoba obdarowana uśmiechnięta i zadowolona- a oto przecież właśnie chodzi:)
 odważyłam się połączyć błękit z brązem i bardzo mi się to spodobało:)
do tego kwiatuszki z papieru czerpanego.....
....i gotowe:)
A jak Wy sobie radzicie z przeskokami na proste kartki, albo odwrotnie?
Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie i zapraszam na następny piątek na kursik :)
wykorzystane produkty:
papier Beige Collection Paper Passion : ten i ten
papier czerpany  Namaste - biały

papier z Soft Collection z Paper Passion

2 komentarze:

Karteluszki Reni pisze...

Kartka super...ja zawsze mam problem z zakładkami, nie umiem ich robić, bo nie moge tam wstawiać czegoś wystającego itp.

wiola_c pisze...

prosto, ale za to jak fajnie. :)