piątek, 18 lipca 2014

ogród różany

 Witajcie !
Czy u was w ogrodach kwitną róże? Ja przyznam się szczerze  kocham ich zapach i piękno, tą delikatność płatków...
Dziś czas na moje inspiracje DT na blogu Paper Passion przygotowałam dla was różaną karteczkę z użyciem m.in. ciepłych, kawowych papierów z kolekcji Beige Collection

powiem szczerze że kolory tych papierów nieco różnią się od tych na zdjęciach sklepu- kolorki w rzeczywistości są nieco cieplejsze i bardzo mi się podobają:)






Wykorzystane produkty:
papiery Paper Passion Beige Collection 4, Beige Collection 5,   Beige Collection 6   ,i  ten papaier z kolekcji Soft Collection (do zrobienia listków)
papier czerwony  i zielony Namaste
 perełki w płynie , tusz

3 komentarze:

Agnieszka z Odstresowni pisze...

Piękne i eleganckie, jak zwykle pełen profesjonalizm!

Szymka pisze...

U mnie roze nie kwitna , ale rowniez bardzo je lubie. Na kartce wygladaja preslicznie, cudownie sie prezentuje :)

DOBROSŁAWA pisze...

wow, wow, wow, krasno tutaj u ciebie
różyczki przecudnie komponują się z tym brązem tła