piątek, 25 kwietnia 2014

kwiatowo:)


 zbliża się czas zmian... ale zanim ....to chciałam wam pokazać nad czym ostatnio dzielnie pracowałam
obrazek na brzozie - ostatnio je polubiłam:)
te duże kwiatuchy robione z papieru czerpanego Namaste - tego z wadami....doskonale nadaje się na kwiatki:)  - to tak a propos wyzwania na blogu Namaste- nie trzeba robić tylko kartki!!! :)
 i słowo, które ostatnio dodaje mi sił....."Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie"
 kilka pióreczek.....

kocham tworzyć..... nawet jeśli to komuś się nie podoba....
to jest to, co Bóg mi dał i co sprawia mi radość i jest owiane Jego miłością do mnie!
 *******************************************


i chciałam jeszcze ogłosić, ze w moim liftowaniu wzięła udział tylko jedna osoba...i jest mi smutno...ale cóż, niech inni żałują, mimo tego mam małą niespodziankę dla TORES - odezwij się proszę na maila: jedidia3aa@poczta.pl

produkty wykorzystane:
papier Namaste ten, ten , ten i ten
 13@rts: pasta modelująca, farby ta i ta
pręciki, piórka,  perełki w płynie, ćwieki , farba akrylowa biała

3 komentarze:

Marzenek^83 pisze...

Jaaaaaacie.... Zapozno tu zagladnelam.. Nastepma zabawa i niore udzial na 100% pozdrawiam swrdecznie... Prace piekne..

Marzenek^83 pisze...

Przepraszam za te literowki ale klawiatura dotykowa w tel to dla mnie masakra....

Ann pisze...

Piękny obrazek, bardzo pomysłowy :)