niedziela, 8 grudnia 2013

czas pakować prezenty...czyli w gościach na blogu 13@rts




http://13artspl.blogspot.com/2013/12/wyzwanie13-prezent-challenge13-gift.html

mam ogromny zaszczyt być gościnną projektantką na blogu 13@rts...bardzo mnie to cieszy i z całego serca zapraszam was do udział w kolejnym wyzwaniu, które właśnie ruszyło na ich blogu
ja wykonałam pudełeczko, w którym znalazł się pewien prezent....


  bombka, którą też sama wykonałam:)


 a tak prezentuje się wszystko razem:)

 powiem szczerze zrobienie pudełeczka zajęło mi troszkę czasu...ale opłacało się czekać, efekt końcowy bardzo mi się podoba i mam nadzieję że wam i też i że zachęci was to do stworzenia wg wytycznych wyzwania
oczywiscie zanim użyłam wszystkich mediów, całe pudełeczko pociągnęłam gruntem akrylowym
papier pakowy (tutaj czerwony w złote gwiazdki) użyłam na pudełku- przyklejając gdzieniegdzie przedarte kawałeczki, jak i dodałam go do środka pudełeczka, aby bombka nie obijała się o ścianki:)
 zapraszam do oglądnięcia fotek







materiały wykorzystane:
grunt akrylowy 13@rts
gel medium 13@rts
pasta modelująca13@rts
mgiełki perłowe 13@rts: ta, ta, ta, ta, ta
mgiełki kredowe 13@rts: ta i ta
szklane kulki D5 13@rts
gałązki ozdobne 13@rts
farbki 13@rts: ta, ta, ta i ta

papier pakowy (na prezenty)
papier Lemoncraft z zestawu "pastorałki dla Oli"
biały papier czerpany Namaste
bombka akrylowa Kreasfera
brokat, skrzydełka, wstążka, tasiemka
mikrogranulki czerwone, przezroczyste i złote


4 komentarze:

anias pisze...

Cudo cudo i jeszcze raz cudo! Jest z ciebie "medialny zwierz"

Karola B pisze...

ależ to ładne

Agnieszka z Odstresowni pisze...

To pudełeczko jest tak piękne, że właściwie samo w sobie może być prezentem :-D

Arleta pisze...

wspaniałe prace a bombka jest super