czwartek, 21 marca 2013

niebiesko mi....:)

 

 kolejny lift w zabawie u Ki....tym razem liftujemy kartkę Ajec
oto jej karteczka:

 i moja interpretacja:




użyłam papieru czerpanego Namaste- lekko pochlapałam farbą....kwiatuszek niebieski z Namste + papier tłoczony Namaste, guziczki , koronkę, którą właśnie co dostałam w spadku tzw "rzeczy komuś zbędnych":)....i kawałek papieru z kolekcji lekcja miłości -Galerii Papieru 
a kółeczka nie wiem z jakiej kolekcji bo je zwyczajnie dostałam:)

prace zgłaszam na zabawę na blogu Pomorskie Craftuje- kolor niebieski:)

7 komentarzy:

Iliana pisze...

Piękna kartka! Jestem zachwycona... U Ciebie dziś niebiesko, u mnie pomarańczowo :D

Anonimowy pisze...

Pięknie wyszedł Ci ten lifcik, guziczków tylko pożałowałaś :)

Joanna pisze...

Ale błękity i inne niebieskości :) Normalnie kawałek nieba na kartce ;)

goja pisze...

niebiesko mi .... śliczna kartka:)

kigabet vel Ki pisze...

e tam pożałowała Ajec ... ciekawie podeszła do tematu ... i zobacz jak się trzyma kompozycji :D super Rachel ... to byłam ja priv ...

a teraz bardziej oficjalnie :) dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje :) karteczka naprawdę świetna ... no i czekam na kolejne kolorski - masz już wprawe :D

Jose Ramon Santana Vazquez pisze...

...traigo
ecos
de
la
tarde
callada
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
RACHEL

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

José
Ramón...


Alexandra pisze...

Superrrrr :))
Pozdrawiam
Alexandra DT Pomorskie Craftuje