poniedziałek, 25 lutego 2013

a u mnie nadal wiosna:)

 tak jak obiecałam...dalsza część mojej wiosny......tym razem z motylkami i króliczkiem:)

 tutaj mały kicajek z koleżankami biedronkami.....:)
wykorzystałam tu nawet które , która zbierałam jesienią z Mistrzuniem:)

...kocham te spękania...:)
 i motylusie....jeden kartonikowy a drugi z masy solnej:)

a tak prezentują sie obydwa razem......i jeszcze raz chciałam podkreślić TO NIE SĄ KARTKI -TO SĄ OBRAZKI NA DREWIENKU:)

tym razem ta prace zgłaszam na wyzwanie w Crafty Moly i do Craftowego Ogródka....w sumie ta moja praca to też taki mini, wiosenny ogródek:)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Życzę powodzenia, fajna praca, też szykuje się na to wyzwanie!

Karola B pisze...

śliczna praca! widzę że różyczki się przydały:)) super, cieszę się...

Handmade By Doris pisze...

...ale cudownie podkręcasz wiosenne klimaty:)

Sigrun pisze...

Śliczne te obraki;) Dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka;)

Goga pisze...

Fantastycznie i wiosennie! :) Masz rację, Twoja praca to też taki mini ogródeczek :)

Przepiękna! Robi wrażenie,

Bardzo dziękujemy za przystąpienie do naszego wyzwania w Craftowym Ogródku :)

Zapraszamy jak najczęściej!

Edi pisze...

Zachwycające obrazki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

CraftyMoly pisze...

są prześliczne !