niedziela, 4 listopada 2012

świąteczna atmosfera.....

mi świeta kojarza sie z zapachami....zwłaszcza  z zapachem mandarynki- pomarańczy...może dlatego ze kiedyś to była bardzo wielka rzadkość i taki owoc człowiek zazwyczaj widział na świeta- choć i to nie zawsze......jeszcze dodatkowo prócz zapachów, to są światła....świece zapachowe, światełka  białe, świece przeróżne.....i tak postanowiłam stworzyć kartkę właśnie  świąteczna, otuloną blaskiem świec.....
papiery to znów cudny papier czerpany z Namaste - dokonały do zrobienia świeczki i tła:)


http://zanurzeniwobrazie-projekt-jok.blogspot.com/
przy okazji chciałabym was bardzo zaprosić na stronę projektu" Zanurzeni w obrazie" , w którym bierze udział Mistrzuniu i m.in jego klasa....proszę was abyście wsparli nas miłymi komentarzami, które będą dużą zachętą dla tych dzieciaczków....powiem wam , ze super się bawią- wiem z osobistego doświadczenia, jak i z opowieści Mistrzunia:)...tak wiec- proszę, odwiedzajcie stronę i zostawiajcie komentarze:):):

3 komentarze:

Marzenek^83 pisze...

kochana piękne te twoje gwiazdy betlejemskie.... takie skromne ale przez to bardzo urocze... :) musimy się na kawe w koncu umówić to trochę i mi nawycinasz tych kwiatuszków:))) hmmmm.. zapach pomaranczy i mandarynek i mi się kojarzy ze swietami... paczki gwiazdkowe z pomaranczami, michałkami, orzechami wloskimi, kredkami ołowkowymi i malowankami..... eh.. to byly czasy........ pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

piękne jak każde Twe dzieło JP

raeszka pisze...

Cudna kartka :).

Mi święta kojarzą się głównie z makówkami i lepieniem pierogów :).