czwartek, 31 maja 2012

kolejne spotkanie uscrapowanych edycji Legnica:)

 28 maja odbyło się kolejne -3 już spotkanie uscraowanych edycji Legnica...tym razem u Agaty:).... oczywiście była też  Ola, Ja i Asia:)  za zadanie miałyśmy zrobić karty do albumu "tajemniczy ogród"  oraz pudełko:) oto moja karta do albumu - jedna strona....
 
 ...i druga...niestety zdjęcia robione telefonem, wiec nie widać wszystkiego dokładnie...

 a to my wszystkie z naszymi pracami:)


(zdj. zapożyczone od Agatki)

(zdj. zapożyczone od Agatki)
 pudełeczka robione były rożnymi technikami -decu, wyklejane...a ja zrobiłam malowane z dodatkiem embossingu, który pięknie lśni:):)


ja wiedziałam że tka będzie...że nie obejdzie się bez ciapania farbą...no ostatnio coś mnie to tak kręci....:)
pozdrowionka!!!:)

Brak komentarzy: