środa, 28 marca 2012

wiosenne, tagowe zawieszki:)

wracając do ciepełka i słoneczka....zrobiłam wiosenne zawieszki przy użyciu wycinanek z Stempell&Kartoon i Wycinanka:)
oraz zmieniłam wygląd mojego bloga -niestety nie umiem sama robić tła wiec korzystam ze zdolności innych, a że chciałam aby było kolorowo....i oto co znalazłam....
zmieniłam to co napisał...wcześniej było inne tło, teraz znalazłam stronkę z tłem i całą oprawą która mi sie bardzo podoba...i na jakiś czas tu zostanie:)....jak wam sie podoba nowy wystrój???:)



dziękuje za przemiłe komentarze:)

4 komentarze:

kartkomania.com pisze...

świetne tagi !

raeszka pisze...

Cudne tagi, zwłaszcza ten drugi :).

Julitko bloger ma funkcję, że możesz sama wgrać tło jakie chcesz.
Ja przed chwilą też zmieniłam tło. Wpisałam w Google "wiosna" i już :).

mari pisze...

Śliczne

Maryś pisze...

zawiośniło się!
jej tyle masz cudów na tych blogach - nie wiem, gdzie zaglądać ;)*