poniedziałek, 12 września 2011

lemonadowy przybornik i wygrane:)...czyli znów sie chwalę.....:)

kolejne wyzwanie - 26#- na blogu Lemonade....tym razem nieco szkolne...."układamy kredki"
ja poukładałam, ale wszystko to co zawsze pod ręką mieć muszę jak robię karteczki....:)
mój przybornik powstał z cudnych papierków Lemonade -Elegance

.....zaś stempelek jest z Montażowni.pl- kocham go!:)......

co by nie było....do pojemniczka przyczepiłam mały notesik na ważne informacje....takie jak "wyzwanie w Lemonade!":)


no i znów sie pochwalę....oto co dostałam w nagrodę za wygrane wyzwanie na blogu Kwiat Dolnośląski: cudne lustereczko, kolczyki i bon na 10% zakupy w scrap pasji:) - dziękuję dziewczyny za super niespodziankę!!!!!!:)
no i wygrałam candy w Wycinance:) tu możecie zobaczyć co:)

5 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluję :)
Lemonadowy przybornik jest bardzo pomysłowy, świetny :)

Anna Zaprzelska pisze...

Nic tylko gratulować!!!!!!:D Świetny przybornik:)

Montażownia.pl pisze...

http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/09/przybornik-od-rachel.html

Dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Montażowni

Nowalinka pisze...

Piękny i bardzo praktyczny i pomysłowy przybornik.
Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade :)

hania739 pisze...

Kasiu - piórniczek wyszedł świetnie i oczywiście gratuluję wyróżnienia :))