środa, 18 listopada 2009

marzenia.....

nie wiem jak wy, ale ja lubię marzyć.....usiąść i pomyśleć...puścić wodze fantazji....ach.....ostatnio mam marzenie zeby mieć stempelek śnieżke.....lub tego aniołka, co jest wyżej w zestawie pięknych stempelków...marzy mi sie zrobić coś w embossingu...bo narazie to tylko moge oglądać na zdjeciach...choć we Wrocku mogłam pomacać u Kasi na jej karteczkach -tak na zywo....ale chciałabym spróbowac sama własnych sił.....marzenia...narazie to tylko marzenia......ale cieszę sie z tego...hi hi:)
chciałam wam napisać miłą dla mnie wiadomość.....załapałam sie na długo oczekiwany kurs -florysta-bukieciarz....cieszę sie , bo naprawdę długo na niego czekałam....więc marzenia sie spełniają....nigdy nie było mnie na niego stać...a tu, z urzędu pracy -nie muszę nic płacić....udało sie:):):)...tak więc przez ostatnie dni prawie wcale nie ma mnie w domu i słucham o kwiatuszkach, pakuje prezenty, układam stroiki....ach jak ja to lubię:):):)....tak więc skoro takie marzenia sie spełniają to wiem ze i marzenia odnośnie śniezynek lub embossingu tez sie spełnią......:)....wam równiez zyczę spełnienia marzeń...bawet tych które czasami wydają nam sie nierealne!:)
poznałam nawet na tym kursie początkującą scraperke...wprawzie nie z mojej miejscowości ale bardzo blisko mieszka, więc bedziemy mogły sie widywać i razem coś tworzyć....:) -mam nadzieję ze cos z tego wyjdzie:)....
zapraszam do oglądniecia kolejnych światecznych:)...brokatowych...a moze w następnym roku embossingowych.....:)...kateczek:)






8 komentarzy:

Lacrima pisze...

Śliczne karteczki :)
Co do marzeń...
Pozrawiam Marzena w sieci Lacrima

kachasek pisze...

karteczki bardzo bardzo ładne :)
życzę spełnienia marzeń a tymczasem zapraszam po wyróżnienie

Mazmika pisze...

Karteczki jak zwykle śliczne, nawet bez wymarzonych efektów...a życzę by i te Ci się spełniły.
Bardzo Ci dziękuję za piękną karteczkę i świetny zestaw "przydasi", które właśnie do mnie zawitały.
Postaram się to niedługo u mnie pokazać.
Buziaki dla Mistrza :)
Pozdrawiam cieplutko!

Dorota pisze...

Super, że masz w końcu okazję zrobić wymarzony kurs :)
Życzę dalszego spełniania marzeń! :)

Karteczki piękne! Jestem pod wrażeniem szydełkowych gwiazdek. Są śliczne!

Anna Zaprzelska pisze...

Śliczne karteczki, Rachelko!

Songaja pisze...

Kartki śliczne, takie subtelne. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że wpadasz do mnie. Ja zalatana jestem bardzo i tylko z doskoku uzupełniam moją stronę. Ciekawe zabawy organizujesz. Chciałam wziąć udział, ale nie wyrabiam. Cieszę się razem z Tobą, że możesz brać udział w warsztatach florystycznych. Marzenia na pewno się spełnią. Życzę Ci tego z całego serca.

raeszka pisze...

zrobiłaś Julitko kolejne cudne karteczki, a kursik jak dla Ciebie faktycznie wymarzony, bo Ty zdolniacha jesteś w tym kierunku :)

rudlis pisze...

Świetnie, że bierzesz udział w kursie florystycznym o którym marzyłaś :)
Może teraz zaczną spełniać się kolejne marzenia.
Karteczki bardzo ładne, delikatne.